Geen bereik na unlock en jailbreak iPhone 3g discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 3g gekocht, van iemand anders, maar er zat nog een t-mobile simlock op. Toen heb ik hem gejailbreaked en geunlocked met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen bereik na unlock en jailbreak iPhone 3g
Hallo,
Ik heb een 3g gekocht, van iemand anders, maar er zat nog een t-mobile simlock op. Toen heb ik hem gejailbreaked en geunlocked met Yellowsn0w. Maar de iPhone heeft helemaal geen bereik (geen streepjes bovenin) En ik kan niet bellen en smsen. Weet iemand de oplossing? Ik heb software 3.0. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gooi Yellowsn0w er eens af, en zet Ultrasn0w er eens op, ik denk dat je dan wle kan bellen
|
|
||||
|
||||
Wat werkt zo'n forum goed, hij doet het!
|
|
||||
|
||||
Goed om te horen Heb de fout in het begin zelf ook een keertje gemaakt, vandaar dat ik het meteen wist
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik zit ook met hetzelfd probleem , alleen ik heb de iphone via redsnow (7,2) vrij simlock gemaakt en jailbreak erop geinstalleerd. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik weer kan bellen en smsen. P.S op de iphone zit versie 3.0.1 (7A400) Laatst gewijzigd door phonI; 29-09-09 om 02:05. |
|
||||
|
||||
Je hebt nu alleen jailbreak, redsn0w unlockt een 3G niet. Je moet nu ultrasn0w draaien uit Cydia voor de unlock.
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3g (fw 3.0) gejailbreakt, maar nu heb ik geen service boven in beeld staan. Mijn telefoon is simlock vrij gemaakt door t-mobile/apple maar nu werkt het dus niet??
Daarom heb ik ultrasn0w geinstalleerd, maar ik heb nu nog steeds geen bereik. Wat kan ik doen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik bootloader 5.9 heb?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik neem ook aan dat je sindsdien je telefoon meerdere malen hebt opnieuw opgestart? Ok, ultrasn0w niet gebruiken, (maak eerst een backup) restore eens naar FW 3.0. Dus download de 3.0 firmware (zie wiki) en dan SHIFT + HERSTEL in iTunes en FW selecteren die je hebt gedownload! En als het daarna nog steeds niet werkt, bel even met T-Mobile. Succes! EDIT: hij heeft zijn profiel zojuist aangepast, net stond er 3.0, informatie hierboven klopte toen wel, nu niet meer! Laatst gewijzigd door EN-IS; 30-09-09 om 17:06. |
|
|||
|
|||
Wat je nu allemaal beschrijft had ik gister inderdaad gedaan.
Was niet gelukt dus ik heb hersteld met OS 3.1 er op... Ik zal van de week wel geduldig nogmaals proberen of het wil lukken, want ik kreeg gister geen activatie schermpje in Itunes? (wat waarschijnlijk dus het probleem was.. te vroeg gaan jailbreaken) |
|
|||
|
|||
Jailbraken kan dus nu niet meer omdat je dus de firmware 3.1 hebt.
unlocken volgens mij ook niet meer (als ik dat goed gevolgd heb in de vorge tropic's) |
|
|||
|
|||
Je kunt je iPhone herstellen met een Custom 3.1 FW...
Ook kun je herstellen naar OS 3.0 in iTunes via DFU modes... Ik had gister 3.0 geinstalleerd, Jailbreak uitgevoerd, had alleen geen bereik... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat klopt. |
|
|||
|
|||
3.1 origineel draait nu ook gewoon goed.. Geactiveerd etc.
Is er al een jailbreak uit voor 3.1? Anders downgrade ik wel naar 3.0, activeer dan en voer dan de jailbreak nogmaals uit.. Is dat een optie? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu ik gewoon keurig mijn OS 3.1 heb teruggeplaatst wel ja
Alleen nu nog met een jailbreak er op |
Labels |
iphone 3g geen bereik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na de unlock via itunes, No Service, Geen bereik! 4.2.1 | ebeng | Odido (T-Mobile) | 1 | 26-01-11 00:53 |
iPhone 3G: Geen bereik na jailbreak/unlock 4.1 | timarea51 | Unlock | 16 | 04-10-10 18:27 |
iPhone 3GS: Geen bereik na jailbreak+sim unlock | Erwin1982 | Unlock | 12 | 27-05-10 15:54 |
iPhone: Iphone 3Gs na Jailbreak geen bereik/netwerk | johngossen | Jailbreak | 3 | 01-09-09 15:35 |
iPhone: iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow) | r2get | Jailbreak | 2 | 15-05-09 13:27 |
|
|