Iphone 2G Toeganscode verwijderen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi weet iemand hoe ik een toeganscode kan verwijderen van een Iphone 2G? Weet de code niet alvast bedankt!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hi weet iemand hoe ik een toeganscode kan verwijderen van een Iphone 2G?
Weet de code niet ![]() alvast bedankt!!! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uh, ik heb altijd mn vraag tekens bij dit soort topic's....
Hoe komt het dat je de toegangscode niet meer weet?!
|
||||
|
||||
![]() Dat was mijn eerste reactie ook, zoiets vergeet je toch niet????
|
|||
|
|||
![]() zoiets kun je makkelijk vergeten!
ik heb iets te snel een nieuwe toegangscode ingevoerd, ik zat vooral op andere dingen te letten dan op me iphone, en nu weet ik die toegangscode niet meer die ik een minuut geleden had ingesteld ![]() niet erg slim maar het kan wel... |
|
|||
|
|||
![]() Het kan.....is mij ook wel eens gebeurd. Was heilig van overtuigd dat ik deze goed had, maar zat mijn simkaart nummer in te toetsen :S!
Naar mijn weten moe je gewoon alles op nieuw installeren :S? zo heb ik het opgelost...
|
|||
|
|||
![]() dat is denk ik het beste ja, maar hoe zorg ik er voor dat ik mijn foto's etc. nog kan houden :S
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toeganscode vergeten | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 3 | 22-03-11 17:23 |
Iphone 2G Toeganscode verwijderen!! | Complex | Muziek, foto & video | 1 | 05-10-10 19:57 |
muziek verwijderen iphone | mikesbox | Muziek, foto & video | 4 | 25-07-10 17:29 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 09:56 |
Windows: Probleem connecteren Itunes toeganscode | Modena | iTunes | 2 | 26-02-08 15:47 |
|
|