Wanneer unlock 3GS ios 4.1 Baseband 05.14.02? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat de unlock voor de iPhone 4 snel uit komt, dan kan de Blackberry weer terug in de doos!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat de unlock voor de iPhone 4 snel uit komt, dan kan de Blackberry weer terug in de doos!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
lekker zeg....morgen dan eindelijk mijn 3GS unlocken?!
(Heb ik ondertussen al 3 weken geleden gekocht voor €275....leek me een koopje en is hopelijk ook zeker het wachten waard geweest)! |
|
|||
|
|||
Sherif Hashim schrijft net op Twitter dat hij aan iemands hersenen aan het werken is. De unlock duurt nog wel even.
|
|
|||
|
|||
Hij zei ook dat we het blog van dev-team in de gaten moeten houden...
|
|
|||
|
|||
Een update: volgens het blog van het dev-team wordt aangehaald dat de unlock voor 3G/3Gs hooguit een week op zich kan laten wachten..
|
|
|||
|
|||
Komt er nou wel of geen SIM unlock voor baseband 05.14.02? Heb een iphone 3GS van iemand over genomen, maar hier stond 4.0 op. Deze heb ik vorige week ge update via itunes naar 4.1. Geen SHSH opgeslagen, geen backup en later kwam ik erachter dat ik hem nog niet kon unlocken.... Had m moeten updaten zonder de baseband up te daten, maar wist toen niet eens wat dat was... (Dit is mijn eerste iphone...)
Iemand een idee of hier een oplossing voor komt? |
|
|||
|
|||
jah die komt wel !! maar geduld !!! nog een weekje denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Niet voor 3g?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zowel de 3g als 3gs alleen niet voor de 4
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag:Ik heb nu de 4.1 op mijn 3GS en ben geduldig aan het wachten op de unlock,maar moet ik dan eerst upgraden naar 4.2 of gewoon 4.1 unlocken met de ultrasnow?
|
|
|||
|
|||
Zeker niet upgraden.. Sla je SHSH op en blijf waar je bent.. de unlock voor uw iPhone komt eraan volgens dev-team en @sherif_hashim...
|
|
|||
|
|||
Niks doen zolang er niks bekend is.
|
|
|||
|
|||
Uhm een vraag voor de zekerheid, ik heb niets aan de komende unlock?
iPhone 3GS Versie: 4.2 Modemfirmware: 05.14.04 Ik kan deze telefoon goedkoop overkopen van een bekende, maar hij is niet simlockvrij. Op alles wat ik gelezen heb wijst erop, dat ik er niets aan heb. Maar ik wil het even zeker weten. Ik lees nog verder op dit forum voor meer informatie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar 05.14.04 is toch de baseband van firmware 4.1? Grote kans dat je die wel kunt unlocken. Maar: Firmware 4.2 met BB 05.14.04; hoe heb je dat gedaan? Met een custom bundle voor PwnageTool van derden? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iphone 3gs, 4.3.3, 05.16.02 baseband unlock ? | mm11mm11 | Unlock | 5 | 09-05-11 01:03 |
iPhone 3G: iPhone 3g iOS 3.1.3 baseband 05.14.02 downgrade/unlock? | fets | Unlock | 2 | 11-11-10 14:44 |
iPhone 3GS: Upgrade iOS 4.1 baseband 05.13.04 TinyUmbrella, unlock mogelijk? | smakkie | Unlock | 2 | 25-09-10 13:21 |
iPhone 3GS: Unlock iPhone 3GS Baseband 05.13.03 | YoerRri | Unlock | 1 | 10-06-10 17:41 |
|
|