Wanneer unlock 3GS ios 4.1 Baseband 05.14.02? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hmm oke ... das *** magoed tis niet anders thnx voor de reactie in iedergeval! greetz!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hmm oke ... das *** magoed tis niet anders
thnx voor de reactie in iedergeval! greetz! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@MuscleNerd
Finally got ultrasn0w working fully on 4.2.1. Apple inadvertently(!) broke ultrasn0w via aggressive compiler optimization Goed nieuws denk ik toch ^^.. Dat betekent dat het er aan zit te komen ^^ ----------- En nog een update betreffende een releasedate: Een vraag aan MuscleNerd: @MuscleNerd so the unlock this Sunday will cover my 4.1/05.14.02 3GS right? Zijn reactie: @SeddyF yes it will. Actually the best config for unlockers will be: old-bootrom 3GS, FW 4.2.1, untethered redsn0w JB, ultrasn0wed Ligt het aan mij of was dat precies een indirecte bevestiging op de 'this Sunday'? Hij ontkende het allesinds niet ----------- Heel veel vragen die hier gesteld werden worden atm beantwoord op zijn Twitter @MuscleNerd.. Laatst gewijzigd door ShortyEx; 27-11-10 om 12:41. |
|
|||
|
|||
zondag
hallo allemaal even een vraagje misschien dat iemand kan antwoorden .
morgen zou er een unlock uitkomen voor de bb 5.14.02 . is er iemand mischien bekend om welke tijd het gaat ben er erg benieuwd naar. als iemand antwoord heb hoor ik het graag . kan ik hem eindelijk weer meenemen naar mijn nacht dienst heb ik weer wat te doen WANT IPHONE IS EEN TOP TELEFOON . HOOR HET GRAAG VAN IEMAND dan kan ik zorgen dat ik de eerste ben hahah iedereen de groeten en diegene die antwoord heb alvast bedankt . groet aadioo |
|
|||
|
|||
lui gewoon lekker wachten tot dat ze er mee komen. Wees blij dat ze er mee komen.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad.. Een tijd is puur gokken.. @sherif_hashim, is van Egypte.. @MuscleNerd, is van LA.. Dat zijn 2 compleet verschillende tijdzones..
|
|
|||
|
|||
PFF, duurt TE lang.
|
|
|||
|
|||
Ben ook benieuwd.. @sherif_hashim en @MuscleNerd hebben al screenshots op Twitter gedeeld die aantonen dat de unlock werkt.. Nu wordt ik toch ook wel héél erg zenuwachtig en ongeduldig ^^
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hopilijk niet te laat mrogen . kijk er al enorm naar uit!
|
|
|||
|
|||
weet iemand rond wat uur dat de unlock zou uitkomen...?
|
|
|||
|
|||
pompiedompiedom nog eventjes dan kan ik eindelijk de iphone gebruiken!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is bijna zover!!!!
|
|
|||
|
|||
Duurt mij allemaal mooi te lang, ik heb genoeg van deze 'luxe' ipod, ik wil mijn iphone back!
|
|
|||
|
|||
En anders ik wel!!
|
|
|||
|
|||
Hoop dat t werkt met 15.05.04 anders verkoop ik mijn iDing
Edit: 05.15.04 Laatst gewijzigd door domii; 28-11-10 om 13:18. Reden: Foutje |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
We moeten gewoon even geduldig afwachten en niet lopen te gissen voor welke BB de unlock wel of niet werkt. Vanavond of morgen hebben we allemaal weer een simlock vrije iPhone.
|
|
|||
|
|||
Er word gesproken over de 05.14.02 dus even af wachten en dan pas mopperen en verkopen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iphone 3gs, 4.3.3, 05.16.02 baseband unlock ? | mm11mm11 | Unlock | 5 | 09-05-11 01:03 |
iPhone 3G: iPhone 3g iOS 3.1.3 baseband 05.14.02 downgrade/unlock? | fets | Unlock | 2 | 11-11-10 14:44 |
iPhone 3GS: Upgrade iOS 4.1 baseband 05.13.04 TinyUmbrella, unlock mogelijk? | smakkie | Unlock | 2 | 25-09-10 13:21 |
iPhone 3GS: Unlock iPhone 3GS Baseband 05.13.03 | YoerRri | Unlock | 1 | 10-06-10 17:41 |
|
|