iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock AT&T Wie kan het? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76248-unlock-at-and-t-wie.html)

nivi 31-08-12 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door foksie (Bericht 816342)
Hallo, ik heb een zeer goede en snelle reactie en unlock bekomen via de link: http://www.ebay.nl/itm/280930527043?...ht_3506wt_1156
Gtjes

Aanbieding is afgelopen ...

dutchyme 09-09-12 12:10

Als je toestel AT&T ouder als 1of 2 jaar is: https://www.att.com/deviceunlock/client/en_GB/


Als je gewoon snel een unlock wil van je AT&T toestel :
Express Unlock AT&T iPhone4 4S service in 12 - 24 hrs ALL Att IMEI supported | eBay


gewoon even xxooz aanklikken bij e-bay advertentie ,als deze weer verlopen is en die gast even mailen.
Nog geen 15 euro is niet zo duur.
Oude eerste model iphone kan je makkelijk met bootneuter unlocken.

Jeffah92 25-09-12 19:52

Beste allen,

Ik heb een iphone 4s via marktplaats gekocht. Geupdate naar 6.0 met het idee dat hij simlockvrij was. Na de update moet ik de originele simkaart erin doen! Kortom dus toch een simlock. Hierdoor kan ik hem niet meer activeren en niet meer gebruiken. Ik ben er inmiddels achter dat het gaat om een telefoon die gekocht is in Canada met de provider Rogers. De enige optie die ik ben tegen gekomen is 150 euro neerleggen voor een imei unlock. Ik vind dit wel een erg hoop geld. Iemand een goedkopere oplossing voor me?

Details;
Iphone 4s
Simlock van Rogers (canada)
6.0

Iemand tips of een oplossing?

i.p.r.h. 08-10-12 18:04

Ik heb mijn iPhone 4 van AT&T ooit unlocked met SAM en was de activatietickets kwijt. Heb gisteren een IMEI unlock via eBay aangevraagd bij xxooz.
Dat was binnen 5 uur geregeld en koste mij ruim 9 dollar oftewel € 7,76 . Werkt perfect. Ik ben blij dat ik van het unlock gedoe verlost ben. Gewoon even op eBay zoeken naar xxooz.

iphone1997 09-10-12 19:15

Kennen jullie een betrouwbare website of die jullie al hebben gebruikt niet te duur waar dat ik mijn Gelockte IPHone kan unlocken ik ben gelockt bij AT&T heb Momenteel Sam unlock maar wil een permanente

qwerty80 20-10-12 12:51

@iphone1997:
Wat i.p.r.h. zegt. Unlock via xxooz werkt perfect en niet duur :)

Carsoft 24-10-12 22:38

Goedenavond allen,

Ik heb hier een iPhone liggen die volgens mij AT&T simlocked is.
Gegevens:
iPhone 4 16gb Zwart
Versie 5.1.1 (9B206)
Aanbieder AT&T 12.0
Model MC318LL
Modemfirmware 04.12.01

Kan iemand mij vertellen/bevestigen of ik met deze telefoon bij de heren van xxooz op eBay terecht kan? Ik lees hier in dit topic goede verhalen over, het is me alleen niet duidelijk of dit bij deze iPhone ook (al) kan?

Iemand die hier meer over weet?

Bvd.

iphone1997 25-10-12 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carsoft (Bericht 843153)
Goedenavond allen,

Ik heb hier een iPhone liggen die volgens mij AT&T simlocked is.
Gegevens:
iPhone 4 16gb Zwart
Versie 5.1.1 (9B206)
Aanbieder AT&T 12.0
Model MC318LL
Modemfirmware 04.12.01

Kan iemand mij vertellen/bevestigen of ik met deze telefoon bij de heren van xxooz op eBay terecht kan? Ik lees hier in dit topic goede verhalen over, het is me alleen niet duidelijk of dit bij deze iPhone ook (al) kan?

Iemand die hier meer over weet?

Bvd.

Ik wil me IPhone ook unlocken bij hem maar ik heb schrik bijvoorbeeld dat hij zegt dat het voltooid is en dat ik me Iphone moet aansluiten op Itunes en daarna updaten en het is niet gelukt ben ik me unlock en jailbraik kwijd en zit ik vast en kan ik ineens niet meer bellen daarom durf ik het niet echt laten permanent unlocken zit nu momenteel met SAM

senna22 25-10-12 20:46

Op zich is er niets aan de hand als je op 5.1.1 zit met een jailbreak.
Hij kan gewoon unlocked worden.
Dat kan simpel door in redsn0w deactiveren aan te vinken.
Je telefoon maakt dan gewoon contactr met de activatie servers van Apple.

glaantje 26-10-12 00:30

Precies. Dat heb ik ook gedaan voor een kameraad van me.

- Aan de pc hangen
- redsn0w starten
- Aanwijzingen op scherm volgen (in DFU zetten)
na de 1e jailbreak-stappen komt er een scherm
- Alles uitvinken behalve Deactivate, die vink je juist aan
- Dan wachten tot alles klaar is en iPhone weer aan iTunes hangen, dan zegtie vanzelf dat het gelukt is :)

iphone1997 26-10-12 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 844056)
Precies. Dat heb ik ook gedaan voor een kameraad van me.

- Aan de pc hangen
- redsn0w starten
- Aanwijzingen op scherm volgen (in DFU zetten)
na de 1e jailbreak-stappen komt er een scherm
- Alles uitvinken behalve Deactivate, die vink je juist aan
- Dan wachten tot alles klaar is en iPhone weer aan iTunes hangen, dan zegtie vanzelf dat het gelukt is :)

Lukt het echt bij alle IPhones hoe komt het dan dat hy het parmanent kan unlcoken en wij niet ?

senna22 26-10-12 19:00

Omdat het een imeiunlock is die bij apple zelf wordt gemeld, het is dan officieel bij apple een simlockvrije telefoon.
Hij heeft net als sommige op het forum een connectie om te unlocken via apple.

sjoske45 26-10-12 19:08

Via Ebay zoeken naar: iphone IMEI Unlock AT&T
Wel even op wereldwijd zetten en sorteren o prijsmet verzend koten van laag naar hoog.
De prijs licht rond de 4 euro en werkt perfect voor iphones van AT&T USA.
Voor modelen 3, 4 en 5. Let er el op dat bv de 3GS geen Ipad basebad 6.15 heeft.
Downgrade deze eerst even met redsnow. ff googlen hierop voor de uitleg.

iphone1997 01-11-12 10:28

Is dit een bertrouwbare website ? Unlock iPhone, Official iPhone Unlock, Apple iTunes Unlock iemand ervaring ?

sjoske45 01-11-12 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 (Bericht 847578)
Is dit een bertrouwbare website ? Unlock iPhone, Official iPhone Unlock, Apple iTunes Unlock iemand ervaring ?

Zou best kunnen alleen een beetje duur.
Via AT&T USA iPhone Factory Unlock Service | eBay

heb ik vorige week de iphone van een bekende met succes ge-unlocked. :d
Werkt perfect binnen 24 uur geregeld.

iphone1997 01-11-12 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoske45 (Bericht 847604)
Zou best kunnen alleen een beetje duur.
Via AT&T USA iPhone Factory Unlock Service | eBay

heb ik vorige week de iphone van een bekende met succes ge-unlocked. :d
Werkt perfect binnen 24 uur geregeld.

Ik heb het gekocht van iemand anders het kost 5 euro, ik moet het nog enkel betalen maar ik wacht tot mijn paypal account geactiveerd is. Maar btw wat moet je doen als je het hebt betaald ? Moet je het gewoon aansluiten en er komt dan op Itunes succevol geunlockt. Of 2 keer aansluiten kun je alles vertellen alsjeblieft ?
-Danku :D

XIII 01-11-12 12:39

Misschien kun je terwijl je wacht eens wat meer lezen over interpunctie?

Je tekst is lastig te lezen met zo weinig leestekens...

sjoske45 01-11-12 12:43

Als je bericht (per e-mail) krijgt dat de iphone unlocked is, dan sluit je je iphone aan op de pc met itunes open.
Als het dan goed is krijg je dan de melding dat de iphone unlocked is of een melding dat je simkaart niet ondersteund wordt. In het laatste geval disconnect je je iphone, wacht 10 seconden en connect dan weer. Nu zou je de melding moeten krijgen dat je iphone unlocked is.

Soms kan het zijn dat je een originele AT&T simkaart nodig hebt om je iphone opnieuw te activeren.

succes

iphone1997 01-11-12 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoske45 (Bericht 847640)
Als je bericht (per e-mail) krijgt dat de iphone unlocked is, dan sluit je je iphone aan op de pc met itunes open.
Als het dan goed is krijg je dan de melding dat de iphone unlocked is of een melding dat je simkaart niet ondersteund wordt. In het laatste geval disconnect je je iphone, wacht 10 seconden en connect dan weer. Nu zou je de melding moeten krijgen dat je iphone unlocked is.

Soms kan het zijn dat je een originele AT&T simkaart nodig hebt om je iphone opnieuw te activeren.

succes

Ik heb het van hem gekocht : PERMANENT UNLOCK IMEI FOR IPHONE 3 3GS 4 4s locked to AT&T USA Express | eBay


Hier staat niets over originele simkaart van AT&T zelf, ik denk dat hij het gewoon zijn werkt doet en klaar is kees. Of is het helemaal niet zo simpel ? ...

iphone1997 03-11-12 18:09

Dus wat ik moet doen nadat ik een factory unlock van op Ebay hebt gekocht. Is eerst verbinden met pc dan Redsnow openen naar extra gaan en Jailbraik deactiveren en dan aansluiten op Itunes. Of andersom eerst aansluiten op itunes dan deactiveren aanvinken.. Iemand die dit duidelijk kan uitleggen ?
-Danku :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.