probleem simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bezit een engels toestel al 2 jaar deze was geunlocked en stont software 3.?. op ik twijfel nu denk 3.1.... Nu ik had herstel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem simlock
Ik bezit een engels toestel al 2 jaar deze was geunlocked en stont software 3.?. op ik twijfel nu denk 3.1....
Nu ik had herstel gedaan met mijn backupfile in itunes en plots krijg ik op mijn iphone een emergency scherm en simlock!!! Ik ben ten einde raad vind nergens hoe ik hem terug moet unlocken niet tegen staande ik het al eerder heb kunnen doen maar wil maar niet lukken in die menu te gerake! Is hier nog iemand wakker die me kan helpen, mijn gsm binnan 5 uur al weer dringend nodig!! Ik had al met pawnage geprobeerd alles leek te werken costumfile enz, hij starte ook al op met ananas en plots emergency scherm!! AUB WIE HEEFT RAAD IS ENORM DRINGEND Momenteel zit ik in dfu modus om eventueel herstel te doen naar nieuwste software maaaaar valt deze dan te kraken is deze simlock vrij te maken? Aub wie kan helpen is dringend :'( Alvast bedankt en hopelijk snel hulp! EDIT 1: Niemand raad of tips? Ben echt ten einde raad nu EDIT 2: bij pawnage als ik nu een firmware bundle moet kiezen of laten kieze zegt hij altijd at hij geen juiste vind en als ik juiste download dan zegt hij dit nogsteeds Niks werkt nog echt niemand hier een tip EDIT 3: totaal niemand die weet wat te doen dan? Heb nu ook eens in dfu mode gezet en geprobeerd iPhone1,2_3.1_7C144_Custom_Restore.ipsw waarvan mijn herstel altijd al werkte te doen krijg ik nu ook al een foutmelding 1600 te zien Laatst gewijzigd door XIII; 09-11-10 om 08:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je costum firmware geinstalleerd enzo ook je baseband bewaard? Of heb je gewoon je SHSH bewaard en herstelt naar de nieuwste software met iTunes?
In het eerste geval zou je moeten kunnen unlocken. In het tweede moet je kijken wat je baseband is. Ik weet niet zeker of er voor de 3G een downgrade van de baseband mogelijk is? Boodschap is --> Kijk je huidige baseband na, en kijk of deze te unlocken valt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zal die eerst zijn toestel moeten activeren.
|
|||
|
|||
Tip: haal hem uit de DFU mode en download iF0rcast hier mee krijg je alle info die jij zoekt, FW, Baseband ect.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Simlock probleem, help! | nanne1995 | Unlock | 6 | 25-05-11 11:29 |
Iphone 4 uk activatie probleem! Simlock? | Arne.s7 | iPhone algemeen | 10 | 09-12-10 12:55 |
iphone simlock raar probleem | dvg94 | Archief | 8 | 06-05-10 21:37 |
Probleem Met Simlock na Jailbreak | Crossi | Archief | 1 | 03-11-09 13:20 |
België: simlock probleem mobile vikings | Bartje | Overige providers België | 1 | 21-07-09 22:20 |
|
|