//

Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic

Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry mensen het is al gelukt de iphone moest even de tijd nodig hebben...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 03-12-10, 10:13
robertmat's schermafbeelding
robertmat robertmat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Sorry mensen het is al gelukt de iphone moest even de tijd nodig hebben
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 03-12-10, 12:13
wulffman89 wulffman89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertmat Bekijk bericht
Heey heb de nieuwe Redsn0w beta 6 gedaan met Deactivate alleen ik krijg hem niet geactiveerd via itunes voor de rest doet wel alles het kan gewoon bellen en surfen.
heb ik iets fouts gedaan.??
Zelfde probleem hier, en zie op Twitter dat meerdere mensen dit hebben. Help!
  #523  
Oud 03-12-10, 17:48
jbliphone jbliphone is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 25
Standaard

hey ik zit met een probleem heb een 3gs 8g van t-mobile
draait op 4.1 en is new bootrom
geunlockt via redsnow als lijkt prima te werken kan bellen geen problemen met Wi-Fi kan bellen enz enz

maar kan alleen niet gebeld worden is dit bekent en is er misschien een oplossing voor

En heb het net opnieuw geprobeerd zowel via redsnow en ultrasnow maar nog steeds geen verschil wat kan ik hier aan doen
  #524  
Oud 03-12-10, 18:22
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Bij gebruik Edge,is batterij toch redelijk snel leeg dus heb de oplossing gebruikt zoals bovenaan vermeld.
Wil alleen ff weten wat ik moet doen
"deactivate Iphone Enable aan of uit zetten?
Alle vorige stappen heb ik dus gedaan.
En wat moet ik in Itunes doen?

mvg

Laatst gewijzigd door maltje; 03-12-10 om 18:26.
  #525  
Oud 03-12-10, 19:38
robertmat's schermafbeelding
robertmat robertmat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

ik weet het niet maar die neiwe Redsn0w voor battery fix ik merk er vrij wienig van heb het gevoel dat het even zo snel leeg gaat als voorheen ?? iemand een idee wat ik misschien fout heb gedaan
zijn er mensen met de zelfde probleem ???
  #526  
Oud 03-12-10, 21:54
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

jippie. me iphone komt nu niet meer verder dan het scherm "knal je iphone in itunes". en me itunes herstellen lukt ook niet meer want die geeft foutmelding 1015 aan. leuk he zo'n iphone? iemand enig idee wat ik fout doe?
  #527  
Oud 03-12-10, 22:04
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Mun iphone staat op markt plaats iemand intresse? Marktplaats.nl > Iphone 3G 16 GB ( Wit ) - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

ik verkoop hem omdat nadat ik hem geunlock had perongelijk een dag data netwerk aan had, ik dacht agja wat gaat dat kosten? ik dacht 5? misschien 10 euro hoopte maximaal 20. Rekening: 137 euro. ben het egt zat!
  #528  
Oud 03-12-10, 22:09
robertmat's schermafbeelding
robertmat robertmat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard iphone

Heey probeer eens ireb moet je ff downloaden en dan ga je naar fix error 1015 restore...
Ik had precies hetzelfde probleem.

Laatst gewijzigd door robertmat; 03-12-10 om 22:13.
  #529  
Oud 04-12-10, 01:15
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Heeft er nog iemand het volgend probleem.
Als ik edge terug opzet moet ik steeds mijn Iphone resetten anders werkt het niet.
Wat kan ik hier aan doen?

mvg
  #530  
Oud 04-12-10, 09:27
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minifreakje Bekijk bericht
jippie. me iphone komt nu niet meer verder dan het scherm "knal je iphone in itunes". en me itunes herstellen lukt ook niet meer want die geeft foutmelding 1015 aan. leuk he zo'n iphone? iemand enig idee wat ik fout doe?
Van die fout 1015 niets aantrekken,en redsn0w zijn werk laten doen.
Ik heb at ook voor gehad.

mvg
  #531  
Oud 04-12-10, 11:33
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Verdorie toch,

Ik heb die SAM toestanden gedaan om het probleem met de batterij op te lossen,maar nu krijg ik steeds "de simkaart wordt niet ondersteund" en nu kan ik niet meer synchroniseren.
Hoe los ik dit op?

stom stom stom van mij.
  #532  
Oud 04-12-10, 12:33
pandas pandas is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maltje Bekijk bericht
Verdorie toch,

Ik heb die SAM toestanden gedaan om het probleem met de batterij op te lossen,maar nu krijg ik steeds "de simkaart wordt niet ondersteund" en nu kan ik niet meer synchroniseren.
Hoe los ik dit op?

stom stom stom van mij.
gewoon terug in cydia SAM de-installeren en dan moet je hem wsl terug via redsnow de firmware 4.1 of 4.2 erop zetten en dan werkt hij terug normaal..werkte bij mij toch
  #533  
Oud 04-12-10, 12:35
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pandas Bekijk bericht
gewoon terug in cydia SAM de-installeren en dan moet je hem wsl terug via redsnow de firmware 4.1 of 4.2 erop zetten en dan werkt hij terug normaal..werkte bij mij toch
sam werkt wel, je moet gewoon blijven duwen op de-activate iphone in sam zodra je hem aansluit op itunes.
  #534  
Oud 04-12-10, 12:46
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
sam werkt wel, je moet gewoon blijven duwen op de-activate iphone in sam zodra je hem aansluit op itunes.
Terug redsn0w gestart zonder die activatie toestand aan te vinken en gelukkig was het terug zoals voorheen.
Nog maar eens geprobeerd met die SAM toestanden maar als je de Iphone terug deactiveerd krijg ik terug de melding van ongeldige simkaart.
pffffff,mooi met men handjes er voorlopig van af blijven.
  #535  
Oud 04-12-10, 14:28
Halders Halders is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertmat Bekijk bericht
ik weet het niet maar die neiwe Redsn0w voor battery fix ik merk er vrij wienig van heb het gevoel dat het even zo snel leeg gaat als voorheen ?? iemand een idee wat ik misschien fout heb gedaan
zijn er mensen met de zelfde probleem ???
Ook ik heb het idee dat de telefoon nog altijd snel leeg is (4-5 uur) met de SAM oplossing.. Bij normaal gebruik moet een nieuwe 3GS toch wel een dag kunnen functioneren zonder dat hij opgeladen hoeft te worden ?? Als ik naar het data-verbruik kijk zie ik dat dit nog altijd oploopt zonder dat het toestel wordt gebruikt...
  #536  
Oud 04-12-10, 14:29
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Halders Bekijk bericht
Ook ik heb het idee dat de telefoon nog altijd snel leeg is (4-5 uur) met de SAM oplossing.. Bij normaal gebruik moet een nieuwe 3GS toch wel een dag kunnen functioneren zonder dat hij opgeladen hoeft te worden ?? Als ik naar het data-verbruik kijk zie ik dat dit nog altijd oploopt zonder dat het toestel wordt gebruikt...
hij hoort veel langer dan 1 dag mee te gaan
  #537  
Oud 04-12-10, 15:03
robertmat's schermafbeelding
robertmat robertmat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

de battery gaat alleen lang me als je de 3g en mobiele data uitzet.
maar als je het eenmaal aan heb die 2 dan gaat de battery onwijs snel leeg
dus heb het gewoon nu uit staan en als ik op internet moet dan doe ik hem aan en daarna weer uit ik heb nu al de hele dag al plezier van van 9 tot nu en is maar 7 procent naar beneden gegaan
  #538  
Oud 05-12-10, 13:09
Halders Halders is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertmat Bekijk bericht
de battery gaat alleen lang me als je de 3g en mobiele data uitzet.
maar als je het eenmaal aan heb die 2 dan gaat de battery onwijs snel leeg
dus heb het gewoon nu uit staan en als ik op internet moet dan doe ik hem aan en daarna weer uit ik heb nu al de hele dag al plezier van van 9 tot nu en is maar 7 procent naar beneden gegaan

Ik vind het zonde om de internetverbinding constant uit te moeten zetten en geen pushberichten te kunnen ontvangen.

Ik vraag me af of ik niet toch iets verkeerd doe met de SAM-methode. Ik heb een 3GS waarvan ik niet weet op welke netwerk het toestel oorspronkelijk gelockt is. Via Redsn0w doe ik de de-activate optie. Ik start het toestel op met de simkaart erin die ik wil gaan gebruiken (niet de originele). Ik ga naar SAM en druk op de-activate (methode: Automatisch). Vervolgens sluit ik het toestel aan op de pc en start Itunes. Daar krijg ik een melding dat het toestel geunlockt is.. Vervolgens zie ik bij SAM de status WildcardActivated.

Als ik echter pushberichten test werkt dit niet.. en de batterij is nog atijd snel leeg.

Moet ik het toestel soms toch activeren met een originele simkaart? En hoe kom ik dan erachter wat de originele simkaart moet zijn ? Of moet ik de methode in SAM op handmatig zetten ?
  #539  
Oud 05-12-10, 13:14
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Halders Bekijk bericht
Ik vind het zonde om de internetverbinding constant uit te moeten zetten en geen pushberichten te kunnen ontvangen.

Ik vraag me af of ik niet toch iets verkeerd doe met de SAM-methode. Ik heb een 3GS waarvan ik niet weet op welke netwerk het toestel oorspronkelijk gelockt is. Via Redsn0w doe ik de de-activate optie. Ik start het toestel op met de simkaart erin die ik wil gaan gebruiken (niet de originele). Ik ga naar SAM en druk op de-activate (methode: Automatisch). Vervolgens sluit ik het toestel aan op de pc en start Itunes. Daar krijg ik een melding dat het toestel geunlockt is.. Vervolgens zie ik bij SAM de status WildcardActivated.

Als ik echter pushberichten test werkt dit niet.. en de batterij is nog atijd snel leeg.

Moet ik het toestel soms toch activeren met een originele simkaart? En hoe kom ik dan erachter wat de originele simkaart moet zijn ? Of moet ik de methode in SAM op handmatig zetten ?
De sam methode werkt volgens mij ook niet 100% ik heb dat ook en volgens mij iedereen die het met SAM heeft gedaan..
  #540  
Oud 05-12-10, 13:15
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Voor mensen die een makkelijke tutorial willen staat mijn tutorial nu op Wiki van iphoneclub. Ik heb het ook aangepast, dit wil zeggen dat er nu ook de Activatie methode met SAM in zit verwerkt. Zodra een MOD de wijziging goed heeft gekeurd kun je alles hier vinden:

Unlocken van je iPhone 3G/3GS met baseband 05.14.02/05.15/05 - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic iScorpio Unlock 3045 21-02-12 19:07
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 15:52
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic The Unbelievable Unlock 6 25-07-10 19:00
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.