Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja idd die sam werk zeker niet 100% procent wat ik al eerder zij in het bericht dat ik de internet gewoon uit doet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja idd die sam werk zeker niet 100% procent wat ik al eerder zij in het bericht dat ik de internet gewoon uit doet en als ik iets wil opzoeken dan doe ik het weer aan.
ik weet het anders ook niet de battery gaat zo snel leeg |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil het tread niet teveel spammen maar het lijkt erop alsof Push Doctor het batterij probleem nu definitief heeft opgelost. Het (automatisch) dataverbruik is namelijk voor het eerst sinds vorige week gestopt en Ipusher geeft aan dat dat push notifacties goed werken !
Dit zijn de stappen die ik heb gevolgd (met dank aan Karl_nimrod) : 1. jailbreak: - redsn0w_win_0.9.6b5 + install cydia + update iPad BB 2. unlock: - ultrasn0w 1.2 1+2 results: + jailbroken + unlocked + BATTERY DRAIN !!! 3. SAM: - http://www.bingner.com/SAM.html - added cydia repo & installed both - Settings > SAM > De-Activate iPhone (Method: Auto Detect) - connect to itunes: *WildcardActivated + Loaded OK 3 results: + activated + still BATTERY DRAIN !!! 4. Fix BATTERY DRAIN: - installed *Push Doctor* from Cydia (repo: http://cmdshft.ipwn.me/apt/) - reboot (4 result): - Battery Drain fixxxxxed !!! Ik laat nog even definitief weten hoelang de batterij nu meegaat.. Laatst gewijzigd door Halders; 05-12-10 om 15:25. |
|
||||
|
||||
@Halders, ik had eerst push doctor dit werkte niet, maar heb het niet geprobeerd in combinatie met SAM, dat ga ik nu ook even doen
|
|
|||
|
|||
Check je data-verbruik eens als het is gelukt.. Hier nu 0 bytes verstuurd / 0 bytes ontvangen in 7 minuten !! Volgens mij was het data-verbuikt toch de oorzaak van het leegslurpen van de batterij !?
|
|
||||
|
||||
het data verbruik is de reden dat ik een rekening heb van 137 euro omdat ik 3 dagen datanetwerk aan had...
|
|
||||
|
||||
Maar ik snap het niet zo goed van die data-verbruik , ik neem aan dat we allemaal abbonoment hebben met internet enzo??
maar hoe kan dan dat je zo hogere rekening nog kan krijgen ?? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een vraagje:Zijn er hier nog mensen met een belgies iphone 3GS 32gig mobistar v4.0.1 die een update gedaan hebben naar 4.2.1 wand bij ons moet je toch niet unlocken enkel jailbreak en wat is best wat ik doe?mijn fw is 05.13.04 sn 88922.....model MC
|
|
|||
|
|||
Citaat:
die van mij was binnen 5 uur leeg ik had hem alleen maar in de auto liggen zonder dat er iets mee gedaan werd dus ook niks open in multitasking of wat dat ook ik ben erg benieuw of dit daad werklelijk nu de oplossing is want ik wordt er niet meer goed van |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
beste IPhone vrienden,
na dat ik dit allemaal heb gedaan was ik zeer blij met het resultaat tot dat mijn accu binnen 5 uur leeg is en toen baalde ik als een stekker ik kan niet meer terug en heb een IPhone die alleen maar op stroom zit, dus let op voordat je rare dingen doet met je IPhoen. Heeft er iemand een oplossing voor mijn accu probleem, ik hoor het graag. mvg MMezian |
|
|||
|
|||
yes yes eindelijk de oplossing nu eigenlijk nog alleen een
Untethered-jailbreak en dan is het helemaal compleet Jongens ik moet zeggen knap stukje werk hoor en thanks voor deze post |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat werkte, werd het hier al lang veel uitgebreider besproken...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Besten, Net een Iphone 3GS gejailbreaked (succesvol) & unlocked(niet).. Heb alle stappen doorlopen en de Ipad baseband e.d kloppen allemaal.
Heb nu 2 x signaal gehad, maar als ik de telefoon uit doe verdwijnt dit weer als ik de telefoon opstart! Heb in Cydia al diverse keren UltraSnow opnieuw geinstalleerd maar niks helpt!! Ik weet momenteel echt niet meer wat te doen, iemand advies? Grtz! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Naar mijn weten was dat alleen voor het unlocken van de 3GS Als dat zo is heb je waaschijnlijk een probleem |
|
|||
|
|||
GPS verbinding niet mogelijk met baseband 06.15
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn GPS signaal terug krijg op mijn Iphon nu ik hem heb MOETEN updaten naar baseband 06 omdat ik anders niet kan bellen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Help me someoneee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|