Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SeFix als jij je iphone 3g of 3gs update naar 4.2.1 en de baseband update je ook, dan is ie toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
baseband 05.14.02 en baseband 05.15 van ios 4.2.1 is allemeaal te unlocken ookal heb je op de officiele weg geupgrade naar 4.2.1 in itunes. Tutorial |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geef gewoon wat geld uit voor de imeiunlock. Dan weet je zeker dat je een goed werkend toestel blijft houden. En mocht je je toestel een keer willen verkopen, dan is je toestel ook zeker 75 euro meer waard !!! |
|
||||
|
||||
dat ben ik niet met je eens, iemand die een iPhone voor de eerste keer koopt die je verteld dat die simlock vrij is weet geen verschil tussen simlockvrij met het ipad baseband of het gewone baseband en als je diegene verteld dat die gewoon niet moet update maakt het niet uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar smaken verschillen |
|
|||
|
|||
unlock
Ok, waar en hoe moet dat dan zo'n imei unlock? Ik heb alle instanties afgebeld tmob kpn appel en nog wat zooi. Geen van deze "bedrijven"willen of kunnen mijn iphone unlocken. En ik wilde er gewoon voor betalen.
Ik heb sinds 8 december bb 6.15. werkt gewoon goed. Accu is ook perfect, zonder probleem 1,5 tot 2 dagen met Wi-Fi en G3. Ik gebruik mijn iphone ook zakelijk. GPS weet ik niet helemaal zeker ik heb wel het icoon bovenin en tomtom werkt ook maar geeft wel beperkte GPS ontvangst. Ik kan nu ook gewoon in het buitenland ff een prepaid simmetje in mijn iphone doen en dus goedkoper bellen. De Iphone is echt een fijn en goed toestel. Ik KOTS op appel en hun betuttelingen/koppelverkoop bv. itunes appstore Fck off. Sorry voor mijn taal gebruik. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=rleeraar;616574]Ok, waar en hoe moet dat dan zo'n imei unlock? Ik heb alle instanties afgebeld tmob kpn appel en nog wat zooi. Geen van deze "bedrijven"willen of kunnen mijn iphone unlocken. En ik wilde er gewoon voor betalen.
Dit kan je bij T-Mobile aanvragen. Maar alleen als het een Nederlands toestel is. Er isook nog een mogelijkheid om dit te doen maar dat gaat langs een "andere" weg. Als je dat wilt kan je mij een email sturen |
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp;
Ik heb hier een nieuwe 3gs met firmware 4.1 en baseband 5.14.02. Die moet dus geunlockt worden. Maar als ik het goed begrijp gaat dit niet via ultrasnow via cydia? En moet ik dus eerst de baseband updaten naar 6.15 waarna ik em kan unlocken? Correct? |
|
|||
|
|||
Ondertussen blijft mijn Iphone dood,iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Is de iphone 4 met firmware versie 4.2 inmiddels te unlocken via ipad baseband?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier kun je zien of een jailbrake of een unlock mogenlijk is.
Maar dat was via de zoekfunctie ook te vinden. Ultimate jailbreak and unlock wizard Suc6 |
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Ik ben stom geweest, ik heb sam perongeluk verwijderd van mijn Iphone... Nu is de simlock eraf... wat kan ik nu het beste doen? Ik kan wel gebeld worden enzo, maar ikzelf kan alleen maar noodoproepen doen. |
|
|||
|
|||
a;s je de SIM eruit haalt gaat de lock er NIET af!!
|
|
|||
|
|||
Na gedaan te hebben wat hieronder staat werkte alles perfect, netjes geunlocked(wel tethered,maar oké)
Nu (ruim 1 week later) doet mijn accu een beetje vreemd, ik heb niets bijzonders gedownload (alleen SBsettings) Van het 1 op het andere moment ging mijn accu nog maar 1 tot 2 uurtjes mee ipv een volle dag. Ik ben nu echt ten einde raad en heb geen idee meer wat ik moet doen :S De iPhone terug zetten naar de fabrieksinstellingen kan nu ook moeilijk met de jailbreak en unlock. Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou dat hééééél erg fijn zijn! Gr, Sander Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi Hier ben ik weer... Hij heeft het perfect gedaan afgelopen 2 weken. Gisteren per ongeluk SAM verwijderd. Daarna was hij weer gelockt. Ik eb vandaag vanalles geprobeerd, maar nu kan ik er helemaal niets meer mee. Ik krijg alleen het scherm dat ik aan de computer moet. Nu wilde ik het bovenstaande weer proberen, maar bij Redsn0w waiting for reboot. loopt hij vast.... HELP.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Unlocken van je iPhone 3G/3GS met baseband 05.14.02/05.15/05 - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch je hebt het ipad baseband helemaal NIET nodig! |
|
|||
|
|||
De 06.15.00 is toch van de Ipad?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|