Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Na alles wat jullie hebben gemeldt over unlock de afgelopen 4 maanden, is nu eindelijk gelukt!!!!!! Gewacht op laatste ultrasnow maar.......de update van itunes deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na alles wat jullie hebben gemeldt over unlock de afgelopen 4 maanden,
is nu eindelijk gelukt!!!!!! Gewacht op laatste ultrasnow maar.......de update van itunes deed het wonder geschieden!!!!! Gefeliciteerd!!! Uw iPhone is met sucses geunlocked!!! was de melding van iTunes....... Mijn dag is weer goed. Iedereen hardstikke bedankt!!! en suc6 iedereen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik blijf proberen maar als ik redsn0w gebruik blijft het procces hangen bij "uploading ramdisk" en op de iphone staat downloading jailbreak data.
tot hij uit zichzelf uitschakelt |
|
|||
|
|||
Ik heb deze hele thread doorgelezen en de zoek functie gebruikt maar kan hlaas niets concreets vinden dat toepasselijk is op mijn situatie:
Ik heb een 3G 8gb uit noorwegen gekregen. Helaas zat er 4.2.1 op met baseband 5.15 nog wat. Echter, ik kreeg de no valid sim installed+slide for emergency screen te zien(dat betekent dus dat het niet activated was toch?). Dus ik heb het via itunes herstelled naar 4.2.1 en toen redsnow gebruikt met de opties cydia;ipad baseband;multitask;home wallpaper gebruikt. Dat ging nog allemaal prima. Na het jailbreaken was de iphone ook geljjk hacktivated, want ik kon weer de phone in. Toen heb ik cydia laten updaten, repo666 toegevoegd en ultrasnow 1.2 geinstalleerd, rebooted, maar helaas krijg ik nog steeds de " geen simkaart" bericht te zien in de linker bovenhoek. Ik hb ultrasnow verscheidene keren reinstalled, rebooted etc. Maar zonder resultaat. Ook heb ik nogmaals redsnow eroverheen gebruikt, maar ook zonder resultaat. Kan iemand mij aub helpen, doe ik iets fout of ontbreken er stappen? Bij voorbaat hartelijk dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier een ezelsbruggetje Ultimate jailbreak and unlock wizard |
|
|||
|
|||
Ubog,
Heb je wel appart de iPad haarband gedownload en op je pc gezet,want anders kun je het wel selecteren in redsnow ,maar dan doe het er niets mee als die ontbreekt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal ook even redsnow 0.9.6b6 gebruiken om te kijken of dit werkt. |
|
|||
|
|||
Ubog,
Als je maar weet dat je voorlopig niet terug kan hè , eenmaal je de iPad baseband erop hebt gezet. Doe voor de zekerheid niet te veel jb over elkaar heen. Ik raad je aan om je telefoon even weer in dfu mode te herstellen en daarna met 0.9.6b5 te jailbreaken. Zorg ook eerst voor de jb je de iPad baseband hebt op je pc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank! |
|
|||
|
|||
Maar download eerst dit*http://appldnld.apple.com/iPad/061-8...0_Restore.ipsw
Bekijk deze video op YouTube:* YouTube - UNLOCK iPhone 3g and 3gS on 4.1 & 4.2/4.2.1 firmwares |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Unlocken van je iPhone 3G/3GS met baseband 05.14.02/05.15/05 - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch |
|
|||
|
|||
Ik had mijn 3G toestel ook via deze wijze geunlocked, werkte prima!
Maar toen had ik hem hersteld en kreeg ik de iPhone niet meer aan de praat. Na veel proberen uiteindelijk via redsn0w geboot en ik kwam weer in de iPhone. iPad baseband staat er nog op, maar ik heb helemaal geen netwerk meer. Ook de optie om netwerk te selecteren niet :-s Mensen die de oplossing hebben? Laatst gewijzigd door crazy-chriss; 07-02-11 om 22:43. Reden: Nog niet af |
|
|||
|
|||
weet er iemand meer van wanneer de iphone 4.1 te unlocken is?? Ben hier al maanden op aan het wachten.
|
|
|||
|
|||
Unlock iPhone 4 iOS 4.1
Citaat:
http://jailbreak-me.info/index.php Succes Laatst gewijzigd door floa1512; 10-02-11 om 23:15. |
|
|||
|
|||
ik ook, na 13 feb. komt er meer nieuws volgens www.techsilver.com
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb alles geprobeerd (paar keer redsnowed, ultrasnow verscheidene malen herinstalleerd, 3g on/off etc.), maar helaas is het nog steeds niet gelukt. Na het installeren van ultrasnow, gaat de telefoon even zoeken, en dan staat er elke keer weer 'geen simkaart' . Ik ben ten einde raad,weet iemand misschien wat er anders/fout kan zijn? want ik lees hier dat het allemaal heel gemakkelijk moet werken als je de procedure gewoon volgt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
jazeker. Maar het probleem is nu opgelost. Ik had een vermoeden dat er iets mis was met de simkaarthouder van de iphone, dus ik heb de phone uit elkaar gehaald en er bleek een van de stangetjes scheef te staan, dus die rechtgezet en alles werkt nu naar behoren. Bedankt allemaal. |
|
|||
|
|||
Ik heb baseband 06.15.00 met iOS 4.1 is het mogelijk om een update te doen naar 4.2.1?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|