Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft iemand misschien een idee / ruwe schatting wanneer de 06.15.00 downgrade komt? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Heeft iemand misschien een idee / ruwe schatting wanneer de 06.15.00 downgrade komt? Alvast bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dag Arie!
Ik zit met hetzelfde probleem! Batterij gaat snel leeg en heb geen GPS met mijn iPhone 3GS, iOS 4.2.1, baseband 06.15.00, oude bootrom (week 39 2009). Dit is een zeer vervelende issue! Groetjes Pieter |
|
|||
|
|||
Citaat:
This will allow you to do official activation on an iPhone without a stock SIM - it MAY help with Battery Drain issues, but that is NOT the primary purpose of this. This is pointless on anything but an iPhone
Laatst gewijzigd door XIII; 22-03-11 om 14:30. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gelukkig geen GPS maar dat is al erg genoeg... Ik hoop dat de downgrade snel komt! Groeten Niels |
|
|||
|
|||
k zit nog steeds te twijfelen;) ipad baseband of niet?
ik wacht al twee maanden op een unlock , maar zal die ook echt komen?
of zal ik gewoon updaten naar 06.15 ? gps verlies vind ik jammer ik gebruik atm me iphone als ipod + een old school mobieltje om te bellen/smsen |
|
|||
|
|||
Gewoon updaten. Er komt niks meer voor de 3G.
Zelf ook gedaan en alles werkt. Ook gps. |
|
|||
|
|||
Hey jongens!
Ik heb een 3GS nu met iOS 4.2.1 baseband 06.15.00! Mijn gps werkt niet en batterij loopt snel leeg. Voor de batterij hebk ook al geprobeerd de zaken te doen die hier op het forum werden voorgesteld, maar tevergeefs. Nu vraag ik me af of upgraden van men 3GS naar 4.3.1 mijn problemen zouden oplossen. Iemand hier meer info over? Pieter |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Spijtig! Ik heb me al rotgezocht hiervoor De batterij kan ik nog mee leven, maar de GPS vindk echt zeer irritant dat deze niet werkt
Hopen dat dit alsnog door Dev-team wordt opgelost,... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Updaten kan niet vanwege je baseband. |
|
|||
|
|||
En weet jij misschien een manier om mijn baseband terug te downen naar 05.xx ?
Snap het allemaal niet goed. Kan ik die 3GS niet op een bepaalde manier formatteren dat ik er terug op kan zetten wat ik maar wil? Wat er nu opstaat mag er van mij best allemaal terug van af,... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Baseband is een soort van eenmalig inbranden van gegevens. En kan maar 1 kant op en dat is in versie nummer omhoog. |
|
|||
|
|||
Damn !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ooit komt er vanzelf toch een baseband die hoger dan 6.15.00 is ofniet? Maar dat zal nog wel wat maanden(als het geen jaren zijn) duren... |
|
|||
|
|||
Heb wel ergens gelezen dat ze er mee bezig zij, maar heb geen idee hoe ver ze staan hiermee,...
|
|
|||
|
|||
hallo iedereen ,
Als je nu op 4.3.1 zit kom je waarschijnlijk met het probleem dat Ultrasn0w niet werkt. Maar er is hier een oplossing voor ! * In cydia moet je de source pushfix.info toevoegen. * Vervolgens kan je ''Ultrasn0w fixer for 4.3.1'' installeren * Telefoon herstarten * Pin code invullen en hij is unlocked ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je cydia compleet geupdate ?
|
|
|||
|
|||
dit heb ik via via gekregen en werkt!
moet nu nog tel untethered maken want zo is ie tethered (onderstaande methode) ik neem aan dat je de snowbreeze FW 3gs 4.3.1 hebt gemaakt deze heeft hij op zijn bureaublad geplaatst. heb de simple mode genomen en als hij een melding gaf van activeren heb ik ja geklikt. toen via snowbreeze verder instructies gevolgd. (dfu via ireb) naar itunes gegaan. shift herstellen gedaan en de ipsw van het bureaublad gebruikt. dan begint itunes aan de sofware te herstellen en na een tijd krijg je ipv het apple logo het snowbreeze logo op je iphone. op een moment zegt itunes dat de fabrieksinstellingen gedaan zijn en verdwijnt dat scherm dan komt het apple logo met een balk tevoorschijn dit duurt even ik trek meestal even kabel uit en in als de balk is volgeladen komt er een gewoon apple logo. nu start je ibooty op (ff van internet afhalen) gsm in dfu zetten en ibooty start je iphone op eens dit gedaan is is je gsm gejailbreakt staat cydia erop maar je kan nog niet bellen. maak Wi-Fi verbinding en ga dan naar cydia (eerst kan je ook even je gsm in het nederlands zetten.) cydia geeft dan een melding toen heb ik complete upgrade gedaan. eens dit gedaan is ben ik naar manage gegaan en naar mijn sources daar staat een source 666.repo ultrasnow oid klik hierop en daar staat de unlock 1.2 installeer deze en vanaf dan kan je bellen van thetered nar unthetered: -start redsnow op -selecteer de originele FW 4.3.1 ( een andere werkt overigens toch niet ) -dan vraagt die als je oude of nieuwe bootrom hebt ik heb de nieuwe heb dan ja geklikt. -dan heb ik alleen cydia aangevinkt en next geklikt -gsm uitgezet en verbonden. -next klikken en stappen volgen voor in DFU te zetten -redsnow doet nu enkele punten en zegt dan done -gsm is nog aan het draaien en start na een 5tal minuten weer op en hij is vanaf nu unthetered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|