Officiele Unlock BB 6.15 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een 3GS (new bootrom) liggen met Firmware 4.2.1 erop en de Ipad BB 6.15. Is het nu nog wel mogelijk om via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Officiele Unlock BB 6.15
Ik heb hier een 3GS (new bootrom) liggen met Firmware 4.2.1 erop en de Ipad BB 6.15.
Is het nu nog wel mogelijk om via T-Mobile of een andere goedkopere site de telefoon officieel Simlock-vrij te maken? Alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is een officiële unlock een aanpassing in een Apple database aan de hand van je IMEI nummer.
Welke baseband je gebruikt zou daar dus geen invloed op moeten hebben?
|
|||
|
|||
Ja, T-Mobile of een andere partij kan hem op basis van IMEI voor je unlocken. Dat staat los van welke iOS versie of baseband je hebt.
Je moet wel zeker zijn door welke provider je toestel gelocked is. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- | Typ 81 | Unlock | 304 | 28-02-11 13:46 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 23:36 |
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! | SalPacino | Unlock | 1 | 15-06-10 17:57 |
iPhone 3G: Officiële unlock AT&T? | martijn332 | Unlock | 4 | 06-01-10 15:21 |
|
|