toestel activeren? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een 2g toestel uit de usa. heeft het altijd gedaan heb iets verkeerd gedownload en moest een restore doen. ik blijf vast zitten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toestel activeren?
ik heb een 2g toestel uit de usa. heeft het altijd gedaan heb iets verkeerd gedownload en moest een restore doen. ik blijf vast zitten activatie scherm. toestel vraagt om geldige sim kaart. heb al een Iphone universal activation card gekocht. dit werkt ook niet heb via redsn0w heet een en ander geprobeerd maar blijf in de activatie scherm hangen. ik hebiliberty+ geprobeerd maar hij kan mijn iphone niet vinden en kan dus niet op (do it) drukken). wie heeft er een oplossing ????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: O2 UK toestel unlocken 3G en 3GS | franel54 | Unlock | 1 | 27-11-10 00:54 |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
Iphone 3G walgelijk toestel | simplystefan | Archief | 3 | 12-04-09 10:28 |
Nieuw toestel | Rene3g | Koopinformatie Nederland | 12 | 20-01-09 13:57 |
|
|