Iphone 3G locked na update discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Allereerst alsnog de beste wensen voor iedereen hier! Ik heb hier een niet simlocke vrije Iphone 3G 16GB zitten welke gejailbreaked en unlocked was. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G locked na update
Goedeavond,
Allereerst alsnog de beste wensen voor iedereen hier! Ik heb hier een niet simlocke vrije Iphone 3G 16GB zitten welke gejailbreaked en unlocked was. Nu dacht ik na een paar sappies teveel op te hebben van "Hey laat ik mn Iphone is updaten", super stom maar hij is nu dus geblokkeerd en ik kan er alleen noodoproepen mee doen. Ik heb al een universal sim geprobeerd om hem te activeren en een T-mobile prepaid sim, echter werkt dit niet. Kan iemand mij op weg helpen over ik dit kan herstellen en hem weer bruikbaar kan maken? Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jailbreaken via redsnow en daarna unlocken met ultrasnow
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: 4.2.1 + locked na domme update... | Misterious | Unlock | 1 | 17-03-11 16:27 |
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 | Bealeo | Jailbreak | 4 | 06-07-10 21:29 |
Bekend probleem: Iphone locked na update! | benwel | Archief | 7 | 09-11-09 20:45 |
iphone weer locked na officiele update iTunes | dendirk | Archief | 1 | 28-05-09 21:58 |
Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone locked SIM kaart niet hekend | gioapple | Archief | 1 | 16-09-08 00:26 |
|
|