Werken unlock sites (tegen betaling) wel?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hebt een aantal sites die je iphone permanent kunnen unlocken zonder jailbrake. Ze vragen je IMEI nummer, de provider van de simlock en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werken unlock sites (tegen betaling) wel??
Je hebt een aantal sites die je iphone permanent kunnen unlocken zonder jailbrake. Ze vragen je IMEI nummer, de provider van de simlock en dan regelen ze alles voor je. Wie heeft hier ervaring mee en werkt het een beetje? Paar voorbeeld sites:
Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | Setting Your Mobile Free Unlocking.com - The World's Largest Unlock Code Supplier SimlockVerwijderen.NU*|* iPhone Unlock/Simlockvrij IMEI - 60,00EUR : ConsoleService, OMBOUW Xbox360 - REPARATIE PS2|PS3|PSP|Xbox360|Xbox|iPhone Zie graag de reacties tegemoet! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn een boel mensen hier die daadwerkelijk een Unlock hebben verkregen via dat soort sites. Kijk dit Unlock forum maar eens door. Mij is het nog niet gelukt, maar dat is omdat ik een AT&T simlock heb......
|
|
||||
|
||||
Sowieso zijn de middelste twee scamsites. Die verkopen je gewoon Unlock software als Ultrasn0w wat gratis te krijgen is. En de bovenste doet geen iPhones.
|
||||
|
||||
De bovenste doet wel degelijk iPhones, deze providers bieden ze aan:
Vierde ziet er goed uit, maar zeker weten doe ik het niet. |
|
|||
|
|||
bij mobilephoneunlockers.com de unlock gedaan voor een iPhone 4 SFR France en het is gelukt
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3g met een nederlandse t-mobile unlock, kan ik deze dan ook via zo`n site unlocken en dat ik hem dan ook kan updaten
|
|
||||
|
||||
@Raymon, bij sites die T-Mobile NL aanbieden kan dat idd.
|
|
|||
|
|||
ken jij ook van die sites ?
die andere mensen op het forum misschien ook hebben gebruikt ? |
|
|||
|
|||
Ik adviseer mijn vrienden altijd Home | DeLocker Ze hebben mijn iPhone en die van twee vrienden van me succesvol unlocked.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het bij imeiunlock laten doen. Werkt als de brandweer
|
|
|||
|
|||
goede morgen , hoe kan ik mijn iphone unlocken .3gs 16gb. at&t,, 4.2.1... baseband ..06.15.00
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaringen met www.mobilephoneunlockers.com;
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...r-simlock.html |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen zondag een unlock aangevraagd voor mijn iPhone4 van O2 UK bij www.mobilephoneunlockers.com (dus de bovenste vh rijtje). Binnen 10 minuten kreeg ik de vraag of ik mijn gegevens wilde bevestigen en woensdag had ik een bericht dat unlocken gelukt was.
Even geprobeerd......en ja: mijn Vodafone NL kaartje werkt nu. Goede service van deze vriendelijke mensen en tegen een aardig tarief: $105,00, dus 88 euro. Ik raad ze gerust aan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanx voor het meedenken in ieder geval. Voor degenen die ervoor kiezen om van veel gedoe af te zijn en gewoon officieel te unlocken....veel handiger. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel | caglayanbey | Archief | 2 | 13-07-09 19:20 |
Welke functies werken wel/niet bij unlock | frequin77 | Archief | 2 | 06-01-09 12:12 |
Nieuwe Macbooks werken Pwnage tegen | absrnd | Archief | 1 | 03-11-08 14:55 |
Upgraden iPhone (tegen betaling) | cruzzy | Archief | 6 | 26-11-07 17:14 |
|
|