probleem bij het unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone liep vast, en na een gewone reboot, bleef de iphone steeds opstarten en afsluiten. Ik heb hem daardoor in DFU-mode moeten zetten. Daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem bij het unlocken
Mijn iphone liep vast, en na een gewone reboot, bleef de iphone steeds opstarten en afsluiten. Ik heb hem daardoor in DFU-mode moeten zetten. Daarna heb ik hem herstelt op itunes en dan verscheen er op mijn scherm: deze simkaart is niet compatible met deze iphone (je kan dan enkel noodnummers bellen). Ik moet hem dus unlocken, weet iemand hoe? Ik heb het al met verschillende programma's geprobeerd, maar nog niets lukt. Ik heb een iphone eerste generatie (2g) met software 3.1.2. hopelijk kan iemand mij helpen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hem dan proberen te unlocken met een custom firmware, maar dan krijg ik een onbekende fout 1604. Wat is dat? en kan ik die fout oplossen?
|
|
|||
|
|||
die fout kun je oplossen door iReb te downloaden.
Je gaat als volgt ter werk. Eerst herstellen in Itunes. Als je die foutmelding krijgt geef je iReb de actie loop fixer of iets dergelijks. Dan zou hij het moeten doen! |
|
|||
|
|||
ok danku, ik zal dat eens proberen, gewoon op google intypen: dowloaden iReb?
|
|
|||
|
|||
Ja klopt ja is niet moeilijk even de stappen van ireb volgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is gelukt, echt zalig, duizendmaal bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlocken doet het niet! | wesszzel | Unlock | 2 | 06-05-10 01:18 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Fout bij het unlocken, HELP! | Yasin2830 | Archief | 1 | 01-01-09 22:36 |
probleem bij sweetsim voor unlocken van Iphone uit Engeland | vanrumst | Archief | 0 | 16-01-08 13:10 |
|
|