Iphone wil microsim niet accepteren discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb vandaag bij telfort een microsim gehaald voor mijn nieuwe iphone 4 factory unlocked uit UK (ja ik weet 100% zeker dat dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone wil microsim niet accepteren
hallo,
Ik heb vandaag bij telfort een microsim gehaald voor mijn nieuwe iphone 4 factory unlocked uit UK (ja ik weet 100% zeker dat dit klopt). Hij accepteerd mijn telfort & mijn vodafone kaartje niet. Ik snap er nu echt helemaal niks meer van. Degene waar ik hem van heb gekocht heeft mijn vorige iphone 4 ook geleverd en die werkte wel perfect. Als ik redsnow probeer blijft hij elke keer hangen bij het apple logo met het laad rondje dr bij.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat ik zeg. Toch? Laatst gewijzigd door dedafmonteur; 10-01-11 om 19:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Update:
Ik heb even op de apple service site gekeken en dan zie ik dit staan: Vind iPhone Telecom aanbieder ondersteuning Uw mobiele telefoon aanbieder biedt service en support voor uw iPhone. KPN T-Mobile Vodafone Geen telfort. Of is dit zo standaard? Ik heb met vodafone geprobeerd maar dat was een prepaid kaartje en HEEL oud en zelf (lomp) geknipt. Mn model nr: MC603 f0recast zegt firmware 4.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herkent Microsim niet. | fgeer | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 18:55 |
Iphone wil simkaart niet meer accepteren | Qrt | iPhone algemeen | 3 | 23-08-09 18:19 |
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren | royster | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 13:51 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|