//

Iphone wil simkaart niet meer accepteren

Iphone wil simkaart niet meer accepteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen Een vriendin van mij heeft de nieuwste update op haar iphone geplaatst, daarvoor deed hij alles. Maar nu echter wil hij niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-09, 22:50
Qrt Qrt is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Unhappy Iphone wil simkaart niet meer accepteren

hallo iedereen

Een vriendin van mij heeft de nieuwste update op haar iphone geplaatst, daarvoor deed hij alles. Maar nu echter wil hij niet meer opstarten nadat ik hem op itunes terug heb aangeschakeld. Itunes zegt dat de simkaart niet geschikt is voor de iphone. De iphone is tweedehands heeft het misschien daarmee te maken? Ik wet het echt niet meer, we hebben hem ook al gereset. We krijgen zelfs het scherm niet meer waar je dat balkje ziet met de muziek hoeveel er opstaat enzo. Enkel dus dat de simkaart niet geaccepteerd wordt.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-09, 01:10
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

welke provider gebruik je nu en waar heb je de telefoon gekocht misschien in het buitenland
  #3  
Oud 23-08-09, 08:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Het zal dan een gelockte iPhone betreffen. Kijk even in het jailbreak en unlock-deel van het forum hoe je hem eerst moet jailbreaken en vervolgens unlocken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 23-08-09, 18:19
dieter theylaert dieter theylaert is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard sim kaart wordt niet herkend

Beste,
ook ik heb hetzelfde probleem. Nochtans nieuw gekocht. Wel in Belgrado, maar alles ok. hij deed het prima en ik was er vol over.
Laatst vroeg itunes, bij het synchroniseren of ik een nieuwe versie wou downloaden van itunes. Ik gedaan, nadien gesynchroniseerd en niks meer... Ik kan zelfs mijn agenda niet raadplegen, en ben onbereikbaar op gsm. Kan iemand helpen? Dank!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... jeroenvrijn Jailbreak 0 14-02-11 18:41
iPhone 4: Iphone wil microsim niet accepteren dedafmonteur Unlock 1 10-01-11 20:34
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error flopkabouter Jailbreak 1 23-06-10 15:50
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren royster iPhone Apps 1 27-07-08 13:51
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.