//

Iphone herkent Microsim niet.

Iphone herkent Microsim niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn probleem is dat de iphone4 mijn microsim niet ziet. Hij is wel al geactiveerd. Zowel in itunes als op mijn iphone krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-10, 16:40
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard Iphone herkent Microsim niet.

Hallo, mijn probleem is dat de iphone4 mijn microsim niet ziet. Hij is wel al geactiveerd. Zowel in itunes als op mijn iphone krijg ik de melding geen sim card geinstalleerd. De sim card heb ik wel al 10x opnieuw in en uitgestoken. Wie weet wat er aan de hand kan zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-10, 17:29
berry_black berry_black is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

heb je al gecontroleerd of je micro sim het wel in een ander toestel werkt? Moet je wel even de micro sim in een adaptor stoppen die je bij de t-shop kunt ophalen... Bel anders even de klanten service zodat ze kunnen kijken of de sim goed geactiveerd is...
  #3  
Oud 31-07-10, 17:55
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Het probleem al opgelost. Aan een kant maakte de simkaart sluiting met de behuizing. Simkaart was dus slecht gestanst. Nu heb ik wel wat meer speling op de kaart, dus de kans bestaat dat hij verschuift na enige tijd. Zal nog wel een nieuwe simkaart vragen bij t-mobile. Hebben hier trouwens meer mensen last van dat de iphone de simkaart niet ziet omdat de afmetingen niet kloppen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone wil microsim niet accepteren dedafmonteur Unlock 1 10-01-11 19:34
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet jeckyl iTunes 11 26-09-10 08:24
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet Drinkyoghurt Jailbreak 1 14-09-10 02:21
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! mister@ Unlock [archief] 8 10-01-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.