wanneer komt de unlock voor BB 02.10.04 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 4 met de BB 02.10.04 ik ben nu al een tijd aan het wachten voor een unlock weet iemand toevallig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wanneer komt de unlock voor BB 02.10.04
Hallo,
ik heb een iPhone 4 met de BB 02.10.04 ik ben nu al een tijd aan het wachten voor een unlock weet iemand toevallig hoe het zit want nu hoor je er opeens helemaal niets meer van wat wil ik weten?...de release datum van een unlock |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die releasedatum wil iedereen weten, je bent dus niet alleen. Maar, er is een maar: niemand weet het
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(wanneer) komt BBM | gixxer3gs | Chat en geruchten | 5 | 16-04-11 19:05 |
Windows: Wanneer komt Movies in iTunes in NL | BlacksEdition | iTunes | 3 | 01-03-11 16:18 |
iPhone 4: heeft er iemand een idee wanneer de unlock er is voor de 4 met 4.2.1 | jochem123 | Unlock | 1 | 20-01-11 17:05 |
Wie weet wanneer er een untethered jailbreak voor 4.2.1 komt? | wallie12 | Archief | 4 | 07-12-10 00:27 |
iPod touch: wanneer komt er een jailbreak voor ipod touch mc model?? | farukjuh13 | Jailbreak | 5 | 12-10-10 21:34 |
|
|