Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of ik mijn iphone 4 kan unlocken oooiiit ???? of heeft iemand ervaring mee er zit een france simlock op van SFR . ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ??????
weet iemand of ik mijn iphone 4 kan unlocken oooiiit ????
of heeft iemand ervaring mee er zit een france simlock op van SFR . firmware 02.10.04 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde baseband (02.10.04) en de unlock komt binnenkort uit(kan zo nog 2, 3 weken duren trouwens!
Vandaag komt als het goed is de unlock uit voor de basebands van de 3G en 3Gs. Nog even geduld dus. Check o.a de twitter van Sherif_hashim. Dat is de man die ons probleem oplost |
|
|||
|
|||
SFR is echt een rotprovider.. Ik heb ook al geprobeerd om mijn simlock van hen te verwijderen.. Ik heb ze zelf een brief gestuurd op aanraden van Apple zelf.. Maar ze antwoorden gewoon NIET..
Je kan het altijd proberen via zo'n IMEI unlocker, als je er al 1 vindt die SFR doet.. En anders idd wachten op Sherif_Hashim.. |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn simlock definitief laten verwijderen enig idee ?
|
|
|||
|
|||
Ik zit in hetzelfde schuitje!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik een Vodafone bootje, uit Duitsland -_-
|
|
|||
|
|||
mijne uit china =((
|
|
|||
|
|||
En die van mij uit England...
|
|
|||
|
|||
usa.... zucht...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een vraagje, waarom kopen jullie een gesimlocked Iphone aan de andere kant van de wereld, terwijl je om de hoek Belgie, UK een Neverlocked Iphone koopt
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zie t al! Doe ik maar niet haha !!
|
|
|||
|
|||
Ik zat er xelf ook aan te denken, heb hetzelfde probleem als jou...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Duurt lang idd, alhoewel ik mijn telefoon nog maar een week heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien hij om de hoek 629 euro kost is het best de moeite van het wachte waard. Nu bel ik tot er een unlock uit komt nog wel even met mijn 3gs ook uit miami . Eric |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik de mijne op ebay voor 496 incl verzending, dacht dat die al wel simlock vrij te maken was..maar niet dus,,, edit 496 ipv 296 typo Laatst gewijzigd door mark_83; 30-11-10 om 21:03. Reden: typo |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|