Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Fake or Real : YouTube - How To Jailbreak and Unlock iPhone 4 3g 3gs 4.1 4.2 4.2.1 baseband 2.10.04 New !! "updated" .. ?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fake or Real : YouTube - How To Jailbreak and Unlock iPhone 4 3g 3gs 4.1 4.2 4.2.1 baseband 2.10.04 New !! "updated" ..
?? Laat maar in het bestand zit een Trojan.... dus fake .......was ook te mooi om waar te zijn he |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mmm ik zou het echt niet weten, durf het in ieder geval nog niet te proberen
|
|
|||
|
|||
Probeer het zelf zou ik zeggen... een ander moet het ook proberen
|
|
|||
|
|||
Hopen dat de unlock binnen 2 weken uitkomt. Heb zelf een iphone 4 met een T-Mobile lock overgekocht. Op 27 december gaat mijn KPN sim-only abonnement in. Hier heb ik voor gekozen omdat je dan niet aan een datalimiet vast zit en ik krijg ook nog eens 50% personeelskorting omdat een familielid bij KPN werkt. Daarom was het voor mij goedkoper om het toestel los te kopen. Hopen dat de unlock spoedig uitkomt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
laat iemand met een verlengd tmobile abbonement bellen en jouw imei geven, dan unlocken ze gratis |
|
|||
|
|||
Helaas klopt het niet wat je zegt.
Ik heb de persoon van wie ik de iphone heb overgekocht benaderd en hem laten bellen naar T-Mobile. Hij zou gewoon 120 euro moeten betalen voor een unlock. Pas na één jaar is het gratis vertelde hij mij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand die zn abbonement heeft verlengd krijgt dit gratis aangeboden. bij mij in ieder geval. |
|
|||
|
|||
Helaas gaat dit alleen op voor mensen met een t mobile nl lock of kunnen ze elke willekeurige imei unlocken ? Maw kan mobile zien aan de imei of het om een AT&T toestel gaat ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lijkt goed nieuws te zijn:
http://mygadgetnews.com/2010/12/16/iphone-4-baseband-02-10-04-unlock-coming-soon/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=iphone-4-baseband-02-10-04-unlock-coming-soon Laatst gewijzigd door mark_83; 17-12-10 om 15:04. Reden: link aangepast |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit was 2 maanden geleden goed nieuws |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft er al iemand meer nieuws of de iphone 4.1 met bb 02.10.04 kan geunlockt worden??
ben al 3 maanden aan het wachten!! |
|
|||
|
|||
ik zou nog even wachten net als de rest.
Volgens mij als je het forum in de gaten houd dan kom je er vanzelf achter. je kan natuurlijk ook een betaalde unlock regelen. |
|
|||
|
|||
waar kan je betaalde unlock vinden die vertrouwbaar is?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of idd de originele provider. Echter is dat ook gelijk de duurste optie. |
|
|||
|
|||
Beste leden,
ik heb hier een iphone 4 met de bekende AT&T 02.10.04 baseband , heb contact gehad met at&t en vroeg of zij mijn iphone wilde unlocken (tegen betaling), gezien het feit dat ik in europa woonde. Nou je raad het al, no go was het antwoord, zij kunnen en willen niets doen. WAAR BLIJF DIE UNLOCK VAN DE DEV TEAM, HET MAG ONDERHAND WEL KOMEN GR PETER |
|
|||
|
|||
Ja best ***. Bovendien zijn ze er denk ik helemaal niet mee bezig.. het cracken van een baseband is geen proces, het is het zoeken naar foutjes en die vind je of niet. Aangezien ze niks hebben gevonden zullen ze dat morgen niet opeens wel doen dus ik zie het somber in.
Ik heb Apple nooit gemogen, al dat trieste gedoe met dat locken.. pfff |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|