Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cssfir3 Weet iemand of één van die hackers iets heeft los gelaten over een ETA van limesn0w? Het enige dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Morgen zullen we het weten mensen. Afspraak is verplaatst naar 8 uur morgen omdat er iets tussen kwam bij mij op school. Dus Unlock voor BB 02.10.04 is bij hem in 15 min gedaan verklaarde hij tegen mij aan de telefoon. Als het morgen gedaan is kan ik definitief melden dat de Unlock er is! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geloof er helemaal niks van maar hoop het voor jou en velen anderen |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
24h na D-Day van marvii en het blijft angstvallig stil
Zal het dan toch gelukt zijn dat hij nu continu met zijn telefoon aan het bellen is en geen tijd meer heeft om hier een bericht te plaatsen dat het gelukt is. neeeeee, dat zou te mooi zijn |
|
|||
|
|||
Als dat zo zou zijn dan had hij ook vanaf zijn werkende iPhone een berichtje op het forum kunnen posten.... maar als de hack/unlock-tool er nog niet is, dan kan hij niet unlocked worden... lijkt me simpel!
|
|
|||
|
|||
Jongens!
Ik heb een dag zitten huilen! haha. Helaas! Alle iPhones zijn bij hem te jailbreaken. Ook de 4. Maar niet de BB 02.10.04. Hij heeft er wel 1 voor deze BB, maar dan mag je je telefoon niet uitzetten. En zodra dat wel gebeurd staat je telefoon in de recovery mode ofzo. Ik heb met de verkoper van mijn telefoon een deal gesloten. Word vandaag gebeld en kan deze iPhone omruilen voor een simlockvrije! |
|
|||
|
|||
hmmmmm, geluksvogel wil mijn Iphone4 ook niet omruilen
|
|
|||
|
|||
m.a.w. .. er zit niets anders op dan maar weer te gaan wachten op de posts van de bekende hackers ..... hoop echt dat het niet te lang meer gaat duren.....
Hoe lang hebben jullie al de iphone 4 BB 02 10 04 in huis..... ik sinds vorige week en baal er nu al van ...... kan me voorstellen dat mensen met deze BB die al 2maanden zitten te wachten helemaal gek worden.... |
|
|||
|
|||
week of 4 nu. heb gelukkig nog wel een 3gs
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb hem nu 2 maanden en ja.. ben er knettergek van geworden. alles geprobeerd niets is gelukt... dus wachten en wachten en wachten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zucht... |
|
|||
|
|||
en deze : UNLOCK for iOS 4.1 Baseband 02.10.04 – 05.14.02 – Working100% | ipad-chat.info
Zal dit wel werken? wie durft? |
|
|||
|
|||
mij niet gezien haha.. dit vertrouw ik niet hoor...
|
|
|||
|
|||
ja ik had ook al zoiets van ..... hmmm....
baal baal baal baal ervan !! http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456...-04-a-1154018/ Laatst gewijzigd door gizmo436; 03-12-10 om 14:52. |
|
|||
|
|||
no stress..
|
|
|||
|
|||
Ik wacht al sinds midden augustus voor de unlock. Had naar 4.1 geupdate zonder umbrella .
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|