Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) op twitter gaat een eta van 2 weken voor de unlock. Musclenerd heeft op twitter dit bekend gemaakt: Unlock iPhone 4 Baseband 02.10.04 - 03.10.01 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
op twitter gaat een eta van 2 weken voor de unlock. Musclenerd heeft op twitter dit bekend gemaakt:
Unlock iPhone 4 Baseband 02.10.04 - 03.10.01 (ETA) maar ik gooi de handdoek in de ring, ik ga morgen een neverlock toestel ophalen ben er klaar mee... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De site die je geeft is niet betrouwbaar!
En voor zover ik weet heeft @MuscleNerd nog niets losgelaten over een ETA...
|
|||
|
|||
Hallo zit sinds vijf weken in hetzelfde schuitje als de meeste in dit forum, ben het wachten nu al zat. Ik heb wel een site gevonden heb niet echt het idee dat het betrouwbaar is maar ben echt een leek op dit gebied. Misschien dat jullie er meer over weten..
automaticiphoneunlocker.com | Unlock iPhone 3G 3.0 - iPhone Unlock software for ALL iPhone versions including iPhone 3G 2.2, 2.2.1 and Unlock iPhone 2.30 baseband! Unlock iPhone 3.0 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou toch gewoon even wachten op sherif_hashim. Dit ziet er niet betrouwbaar uit. Geduld is een schone zaak. Ik wacht liever een maand langer dan dat eén of andere peppiekokkie site je iPhone om zeep helpt.
|
|
|||
|
|||
Ok thanks had al het idee dat het niks zou zijn.
|
|
|||
|
|||
nog steeds geen nieuws?
|
|
|||
|
|||
Nope, @sherif_hashim's twitter:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik wil graag weten wat voor simkaartje ik nodig heb
ik heb gisteren via via een iphone 4 gekocht maar moest eerst update doen 4.2.1 versie nu heb ik dat gedaan en nu zegt hij sim kaart wordt niet ondersteunt dus zoek nu welke het wel ondersteunt sommige zeggen dat deze uit frankrijk komt wie heeft er dan micro kaartje als hij wel daar vandaan komt part no MC603NF/A SERIAL 6Q044E3XA4S al vast bedankt wanneer komt er unlocker voor dit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oowja trouwens vergat het bijna!, je hebt helemaal geen originele provider simkaart nodig! gewoon (hacktivation) Succes ermee! Laatst gewijzigd door robkamstra; 13-12-10 om 19:07. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit zegt genoeg!!
I know that most of your are asking eagerly about the unlock for iPhone 4 baseband 2.10.04 or 03.10.01 on iOS 4.1 / iOS 4.2.1. Anyway, here is MuscleNerd the well-known iPhone hacker sent a tweet confirming the imminent release of unlock for 2.10.04 - 03.10.01 for iPhone 4. |
|
|||
|
|||
Weet niet of jij het weet maar die zogenaamde tweet van MuscleNerd is niet van hem.. plus als je zelf naar MN's twitter gaat staat er helemaal geen eta's dus mensen hou aub op met "ETA is 2 weken", niemand heeft dat gezegd. Wacht maar lekker tot volgend jaar zou ik maar zeggen (en ja, ik heb ook de i4 02.10.04.. dont hate.)
|
|
|||
|
|||
die had ik idd ook al voorbij zien komen, net als veel geruchten. Het enige wat ik tegen kwam was deze retweet, waarin musclenerd enkel aangeeft dat ie iig voor kerst nieuws heeft, maar hoopt dat ie meer kan bieden:
@MuscleNerd MuscleNerd @tinnux if nothing else, I promise to at least tell you more (even if nerdy) before Xmas (but trying to do a lot more than that!) 12 Dec via web Favorite Retweet Reply is inderdaad nog even geduld hebben dus |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Speculeren speculeren daar zijn we allemaal heel goed in...... Zolang er geen programma beschikbaar is is er ook helemaal niets om de iphone 02 10 04 werkend te krijgen...... en alles is te kraken tis alleen wanneer gebeurt het ! Geduld guys ... ja ik zit ook in hetzelfde bootje ! |
|
|||
|
|||
Al zeven weken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|