Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit ook vast met een Nederlandse T-Mobile lock. Musclenerd gaf al aan dat het niet zo heel lang meer kan duren tot de unlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zit ook vast met een Nederlandse T-Mobile lock. Musclenerd gaf al aan dat het niet zo heel lang meer kan duren tot de unlock er is.
Nog even blijven wachten dus! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Harry,
ik zou gewoon het forum hier in de gaten houden. |
|
|||
|
|||
Iphone 4 simlock EINDELIJK te verwijderen 4.1
De simlock op een iphone 4 met de baseband van 4.1 is eindelijk te verwijderen.
Ik heb net via een programma gedownload via Thepiratebay mijn simlock er na 3 maanden eindelijk af. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klopt dat is goedkoper, daarintegen heb ik die van mij al een maandje of 4 met mijn Sim only, dat is het verschil dik waard, plus dat hij door softwarematig unlocken altijd minder waard is mocht je weer willen verkopen
|
|||
|
|||
Ongeacht welke simlock erop zit is het te verwijderen? Kan je mij de naam geven van t bestand? En hoe te doen?
|
|
|||
|
|||
De simlock is nog steeds niet te verwijderen, ook niet met een bestand van de piratebay.
Wij moeten gewoon wachten tot de deskundigen met een oplossingen gaan komen. Als hij hem wel heeft weten te unlocken dan zal dat misschien op een oudere baseband gebeurt zijn. |
|
|||
|
|||
Hmm Okee. Ik heb morgen een afspraak staan om me iPhone 4 met baseband 02.10.04 te gaan unlocken. Die software is daar sinds gisteren. Kan alleen niet update maar dat is altijd zo geloof ik!
|
|
|||
|
|||
laat even weten of het gelukt is en zo ja waaar heb je dat laten doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar !, succes in ieder geval. Heb jij ook niet de SFR lock erop zitten. En toevallig ook baseband 02.10.04?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En voor de mensen die een Activationcard zoeken, gisteren binnen gekregen, maar heb hem niet meer nodig. Gekocht bij CDmedia voor 17 euro.
Als er interesse is mag ie voor 15 ex verzendkosten overgenomen worden. Ophalen is ook mogelijk! |
|
|||
|
|||
Stomme vraag misschien maar waar heb je een activationcard voor nodig? Wat valt er te activeren buiten de unlock om?
gr, Maurice |
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 2e hands gekocht.
Degene waarvan ik hem heb gekocht had er een T-mobile kaartje in en de telefoon had daar ook verbinding. Kun je een baseband 2.10.04 hebben i.c.m T-mobile? Hoor iedereen hier over USA versie en SFR? Maar hopen op een goede afloop van morgen ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Provider maakt niet uit het gaat om de baseband crack 2 10 04 waar we op zitten te wachten en wachten en wachten.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of één van die hackers iets heeft los gelaten over een ETA van limesn0w? Het enige dat ik weet is dat die Sherif Hashim een crash heeft gevonden, waarmee ze misschien BB 02.10.04 kunnen kraken, en het devteam bezig is die crash te exploiten. Of is het al zeker dat ze hem kraken en is het gewoon een kwestie van tijd? (dagen, weken, maanden?) Hoe lang heeft dat kraken bij vorige BB updates geduurd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|