Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het nu veilig voor ons om naar 4.2.1 te upgaden, of is het beter om op 4.1 te blijven om sneller een unlock te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het nu veilig voor ons om naar 4.2.1 te upgaden, of is het beter om op 4.1 te blijven om sneller een unlock te krijgen? Ik heb namelijk het vermoeden dat er snel een 4.2.2 zal komen die het onmogelijk zal maken om te unlocken...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
unlock
Ik kwam deze online tegen en hier staat deze baseband gewoon bij dus zou hij moeten werken. Hefet iemand ervaring met deze unlock?
Unlock iPhone 4 4.2 4.1 Unlock iPhone 4G Unlocking Software |
|
|||
|
|||
Ik heb hem nieuw via marktplaats gekocht. En de verkopen heeft mij beloofd toen het toestel te unlocken voor me binnen een week. Maar met die BB 02.10.04 gaat dat niet. Ben dus na die dagen weer gaan bellen en heb uiteindelijk een neverlocked toestel gekregen. Kon m zo ruilen!
|
|
|||
|
|||
Het lijkt toch een fake unlock te zijn als ik dit filmpje ervan bekijk.
YouTube - Fake iphone4 unlock ( paid service) www.unlockiphone44.com |
|
|||
|
|||
nog steeds geen nieuwe over de unlock voor BB 02.10.04 ?? Heb een Iphone 4 waar ik niet mee kan bellen, niet leuk
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws!
Sn0wbreeze 2.2 to Offer Baseband Preservation Mode |
|
|||
|
|||
Leuk nieuws voor mensen met een andere versie maar niet voor de gelockte BB 02.10.04
|
|
|||
|
|||
Met deze tool kunnen mensen met 02.10.04 toch ook upgraden naar 4.2.1 zonder de nieuwe baseband van 4.2.1 (03.10.01) te krijgen. Aangezien er waarschijnlijk eerder een unlock voor 02.10.04 zal zijn dan voor 03.10.01, is het vanaf nu veilig voor ons om te updaten naar 4.2.1.
Laatst gewijzigd door tgc_9012; 28-12-10 om 09:27. |
|
|||
|
|||
Ja maar ik wacht nog wel even, zolang ik niet kan bellen doe ik helemaal niets met deze dure ipod touch;-) Ik wil niet het risico lopen dat er ook nog maar iets fout gaat en dat ik nog langer moet wachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Bij welke provider/land was de iPhone gelockt? 2. Naar wie ben je gaan bellen? T-Mobile NL, de verkoper, etc. 3. Wat heb je gezegd bij het bellen? Ik wil namelijk ook m'n iPhone 4 unlocken, en natuurlijk helemaal top zou zijn dat ik een neverlocked toestel had. |
|
|||
|
|||
zou ie nog ooit komen die unlock voor bb02.10.04? vind het nu toch wel erg lang duren.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat hoe vaker men de vraag herhaalt, hoe sneller de unlock zal komen
|
|||
|
|||
Nee die komt nooit, het blijft maar een probleem voor onze vrienden van de dev team
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zucht, iemand al iets nieuws gehoord? Me iphone 4 zit echt te verstoffen in me kamer.
Al de afgelopen 3 maanden.... en maar wachten.....! Word maar een nieuw kopen als het deze maand er nog niet er is... |
|
|||
|
|||
ik heb de mijne al verkocht Te gek voor woorden dat je er niks van hoort van de Dev Team. Aardig dat ze dit voor ons doen maar geen nieuws niks...
|
|
|||
|
|||
Mensen, chill
Hackers gelijk serif hebben gewoon hun tijd nodig om alles uit te vissen. Een unlock maak je niet op 1 dag, en het vergt tijd en testen. Toch even nog een kleine opluchting: Twitter |
|
||||
|
||||
Citaat:
(al helemaal niet door de hoofdletter I ipv kleine letter l aan het einde)
|
|||
|
|||
Kan je gelijk in hebben. Nochtans heeft Sherif al vaker laten blijken dat het niet meer al te lang duurt.
iPhone 4 Baseband 2.10.04 Unlock Almost Completed ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|