Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door edward007 Ik had een werkende i4 op de unlockbare baseband.. wilde m echter upgraden, met behoud van de baseband. Is mislukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry maar it is how it is for now |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb het wel weer gezien. Ik dok die 120 euro wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mensen zouden eens moeten stoppen met foutieve "tweets" te posten die zogenaamd van sherif hashim of musclenerd zouden zijn. geduld is een schone zaak, en inderdaad het is niet zo dat zij opeens aan gelockte iphonebezitters iets verplicht zijn. wees blij dat zij iig de moeite doen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus dit gaat nog wel even duren. Als alles ok gaat komt de 4.3 of de 4.2.5 begin maart en hierna zal ook de unlock wel komen. Hiernaast is het zo dat beide heren aan alle kanten afgebrand en beledigd worden en zelfs bijna bedreigd door mensen die vinden dat het niet allemaal gaat zoals ze willen(eisen). Door dit soort mensen is de unlock dus al uitgesteld. Het is te hopen dat deze uitstel geen einde betekent voor de unlock op 02-10-04. |
|
|||
|
|||
Maar we worden zo wel lekker aan het lijntje gehouden, terwijl ze wel degelijk gezecht hebben in januari. Beter zeg je dan niets, i.p.v. mensen valse hoop te geven met een dure "ipod" !!!!
|
|
|||
|
|||
Ze hebben niks concreets gezeGD, er verschenen enkel neptweets op internet die klakkeloos door iedereen werden overgenomen ..
Maar anyhow, even een vraag: iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode) - iPhone - iPhoneclub.nl betekent dit dat ik nu mijn T-Mobile Iphone 4 kan jailbreaken en vervolgens via T-Mobile kan laten unlocken? Zelfs met baseband 02.10.04? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Loop niet zo janken :') Je wilt mensen de schuld geven die zich het apenzuur werken om de wereld te voorzien van een gratis unlock? Al die mensen die te gierig zijn om simlockvrij toestel aan te schaffen en bijvoorbeeld in de USA eentje kopen, omdat ie goedkoper is. Foute keuze gemaakt, nu moet je op de blaren zitten. Maar geef niet de schuld aan deze mensen, zij kunnen er niks aan doen dat anderen neptweets van ze plaatsen op het internet.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vraagje heb hier een iphone 4 versie 4.1 met baseband 2.10.04 .
vraagje is deze nu wel of niet simlockvrij te maken. alvast bedankt voor het beantwoorden. |
|
|||
|
|||
Beste heer,
Forum goed lezen en je komt er achter, NEE niet te unlocken , we wachten allemaal. |
|
|||
|
|||
ok is goed dat ik het weet.
heb namelijk net mijn iphone verkocht aan iemand die zei dat de 4.1 wel te unlocken was. nu heb ik er een goed gevoel over |
|
|||
|
|||
Joa het is inmiddels toch wel de 16e geweest!
Ook ik heb een iPhone met BB 2.10.4 op 4.1, Nét gekocht kon 'm niet laten liggen voor €400. Hopelijk duurt het niet lang meer. |
|
|||
|
|||
Wat kan ik overigens het beste doen tijdens het wachten? Alvast updaten naar 4.2 of iets in die richting of op 4.1 laten?
|
|
|||
|
|||
yes!
Ik heb een officiële unlock laten uitvoeren, eindelijk is mijn iPhone 4 met baseband 02.10.04 geactiveerd!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Plus dat je dan een nog nieuwere baseband krijgt en dan moet je nog langer wachten
|
|
|||
|
|||
Ben erachter gekomen dat mijn iphone een t-mobile lock heeft (MC603DN/A)..
Germany – T-Mobile MC603DN/A – 16GB Black MC605DN/A – 32GB Black Zat ook een duits en een nederlands boekje bij.. zou deze werken met een nederlandse t-mobile sim? Kan het zelf nu zo even niet testen aangezien ik geen microsim heb. |
|
|||
|
|||
Een Nederlandse t-mob sim werkt niet in een duitse t-mob gelockte telefoon
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|