Ultrasn0w werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 (8c148). Deze is gejailbraked en bevat cydia. Nu wil ik via ultrasn0w er voor zorgen dat ik mijn proximus sim-kaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ultrasn0w werkt niet
Ik heb een iphone 4 (8c148).
Deze is gejailbraked en bevat cydia. Nu wil ik via ultrasn0w er voor zorgen dat ik mijn proximus sim-kaart kan gebruiken maar dit lukt niet. Telkens na de installatie gaat hij zoeken maar vindt geen netwerk. Kan iemand mij helpen aub? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze ondertussen al kunnen downgraden naar een 4.1. Maar nog steeds hetzelfde probleem....
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen: kijk eens in Cydia bij Ultrasn0w, daar staat welke basebandversies kunnen worden unlocked. Ik durf te wedden dat die van jou er niet bij staat Volgens mij is het zelfs nu dat een eenmaal geüpdate BB niet mee zal downgraden tijdens een downgrade van de IOS versie.
|
||||
|
||||
Kijk eerst eens welke baseband(modemfirmware) je hebt
|
|
|||
|
|||
Waar zie je dat?
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Algemeen > Info
|
|
|||
|
|||
Je baseband wordt niet mee gedowngrade. Dus zoals ik al zei, als je de officiële 4.2.1 hebt geïnstalleerd (geen custom firmware) dan is jouw baseband versie (zie inderdaad zoals genoemd onder instellingen -> algemeen -> info) een versie die niet te unlocken is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ultrasn0w loopt niet in 4.1 (ipad baseband) | keesdr | Jailbreak | 0 | 12-12-10 03:58 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 1.2 werkt niet (iOS 4.1 + baseband 05.14.02 | sintjopper | Unlock | 1 | 29-11-10 17:14 |
UltraSn0w werkt niet | Emiel Janson | Archief | 3 | 21-10-09 13:03 |
iPhone 3G: ultrasn0w werkt helemaal niet | urbania | Unlock | 1 | 16-09-09 21:43 |
3G & EDGE werkt niet op 3.0 + ultrasn0w | ndendaas | Archief | 5 | 25-06-09 21:01 |
|
|