Iphone4 - 3.10.01 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een 4G met idd Fw4.2.1 en BB 3.10.01. Nu heb ik hier op het forum al het een en ander gelezen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 - 3.10.01
Beste,
Ik heb een 4G met idd Fw4.2.1 en BB 3.10.01. Nu heb ik hier op het forum al het een en ander gelezen en weet dus dat ik een probleem heb. Hoe kan ik met de Iphone gaan bellen? Is het mogelijk om de hele boel te downgrade of is het veranderen van de BB een optie? Heeft iemand van jullie een idee om met deze telefoon te kunnen gaan bellen? Het maakt mij niet uit welke FW of Bb er op de telefoon staat, als ik maar kan bellen met de Iphone. Maak me gek ! Mark. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je geeft helemaal geen informatie die belangrijk is;
- Van welke provider komt de telefoon (ik neem aan dat er een simlock op zit waardoor je niet kan bellen en hier post) Als de iPhone van AT&T komt dan heb je geen opties, behalve wachten tot er een nieuwe ultrasn0w uitkomt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
bvd beunert |
|
|||
|
|||
@beunert Hoe bedoel je 'met t-mobile duitsland simlock is daar wel iets aan te doen'?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
of die wel te unlocken is was mijn vraag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet en iPhone 4 | squeek | Telenet | 9 | 20-08-12 12:13 |
Video: Help! Films op iphone4 | wesley026 | Muziek, foto & video | 14 | 01-12-10 20:36 |
iphone4 activeren | jhesse | iPhone algemeen | 1 | 23-10-10 10:41 |
iPhone 3GS: IPHONE4 | xxdenxx | Unlock | 14 | 10-07-10 16:32 |
|
|