unlock van de 4.2.1 lukt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal ik heb een iphone 3GS (gekocht in NL, gebruik hier in BE) de 3.1.2 konden we jailbreaken en unlocken nu zette mijn vriend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock van de 4.2.1 lukt niet
hoi allemaal
ik heb een iphone 3GS (gekocht in NL, gebruik hier in BE) de 3.1.2 konden we jailbreaken en unlocken nu zette mijn vriend er net de 4.2.1 (custom firmware) op maar met ultrasnow unlocken lukt dus niet....ik krijg geen proximus netwerk enig idee iemand waar dit aan kan liggen? grtz! 05.15.04 is de baseband |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, door de update naar 4.2.1 heb je een baseband die niet te unlocken is.
Voorlopig is de (niet geheel ongevaarlijke) oplossing uit dit topic je enige optie, tenzij het een iPhone met T-Mobile simlock is, want die zijn sinds kort officieel te unlocken.
|
|||
|
|||
mh hoe weet ik of het een T-mobile simlock is?
Ik kocht de iphone van iemand in België die hem op zijn beurt kocht in Nederland (ongeveer een jaar geleden) Ik probeerde bovenstaande van T-mobile namelijk - iphone aangezet - simcode ingegeven - aan itunes gehangen (niet laten syncen) - half uur later uitgetrokken en snel weer in maar noppes... blijft zeggen "zoeken" |
|
|||
|
|||
Je kunt dit tegen een kleine vergoeding uit laten zoeken door een website als Home | DeLocker zij bieden een zogenaamde Simlock provider check op basis van IMEI nummer.
|
|
|||
|
|||
bekijk mijn onderwerp eens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: unlock lukt niet | Mac-in-tosh | Unlock | 0 | 16-04-11 12:31 |
iPhone 3G: Unlock lukt niet op 4.1 05.13.04 downgraden??? | aeger | Unlock | 23 | 23-11-10 00:29 |
iPhone: jailbreak en unlock lukt niet | dewit18 | Jailbreak | 45 | 22-11-09 18:06 |
iPhone 3G: Unlock lukt niet | username | Unlock | 1 | 08-09-09 18:36 |
UNLOCK 4.6 lukt niet | stefsegers | Unlock [archief] | 13 | 09-02-08 16:42 |
|
|