Iphone 4 met O2 (UK) simlock unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb een nieuwe Iphone 4 uit Engeland met een O2 sim lock er op. De telefoon is nog niet geactiveerd. Ik zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 met O2 (UK) simlock unlocken
Hoi hoi,
Ik heb een nieuwe Iphone 4 uit Engeland met een O2 sim lock er op. De telefoon is nog niet geactiveerd. Ik zelf gebruik T-mobile en wil deze sim kaart straks kunnen gebruiken in mijn Iphone 4. Nu werkt die nog niet vanwege de sim lock. Ik vraag mij af hoe ik deze sim lock er af kan halen? Iemand enig idee. Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke baseband?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Aiii, en wat als ik een andere baseband heb? Kan ik het dan wel schudden? Kan ik deze telefoon dan op geen enkele manier gebruiken hier in Nederland met t-mobile?
|
|
||||
|
||||
Je bent in dat geval aangewezen op een officiële unlock (via O2 UK).
|
|||
|
|||
Heren,
Ik zit op deze pagina te kijken, maar kan daar geen baseband versie 1.59.00. Iemand enig idee waarom niet? http://forum.iculture.nl/wiki/Baseband |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gehoord dat wanneer je een O2 pre paid kaartje koopt met beltegoed, dat je dan via de website van O2 een unlock kunt aanvragen. Er wordt dan weet ik veel hoeveel pond van je beltegoed afgeschreven. Kan dit verhaal kloppen? Hier in Nederland zouden onze providers zoiets nooit doen.
|
|
|||
|
|||
Je kunt hem officieel simlockvrij laten maken door partijen als delocker.nl en mobilephoneunlockers.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb eerder deze week gebeld met O2 winkel in de UK en inderdaad, je kan daar een aanvraag doen om je iPhone simlock-vrij te maken. Dat zou zo'n £15 pond kosten en zo'n 2 weken duren.
Nu, de reden waarom ik hem in UK zou kopen is uiteraard omdat hij daar goedkoper zou zijn. Ik had gehoord zo'n £380. Echter, toen ik naar die winkel belde, vertelde men dat de 16GB toch ook £510 zou kosten. Dan is het voordeel nog slechts miniem. Khalidinio, hoeveel heb jij de jouwe betaald? Groetjes, Dimitri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iphone met simlock unlocken zonder jailbreak | colin_kuijntjes | Unlock | 13 | 15-03-11 09:09 |
iPhone 3GS: firmware 4.1 met simlock. unlocken? | sies | Unlock | 6 | 15-01-11 16:36 |
Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile | baltar | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-12-08 19:43 |
unlocken en simlock vrijmaken 1.1.1 | kimvb | Archief | 0 | 17-10-07 14:58 |
|
|