iphone 4; vodaphone lock? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan een nieuwe iphone 4 kopen die iemand heeft gehad van zijn verzekering omdat zijn oude stuk ging. Op de oude zat een simlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4; vodaphone lock?
ik kan een nieuwe iphone 4 kopen die iemand heeft gehad van zijn verzekering omdat zijn oude stuk ging. Op de oude zat een simlock en op de nieuwe volgens hem ook. Kan dit? want ik lees dat alle nieuwere iphone 4 geen simlock van vodaphone kunnen hebben. Of is dit een nog een oude van de plank. En zo ja, is ie dan te unlocken softwarematig?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het goed is, is elke iPhone 4 van Vodafone simlock vrij. Maakt niet uit vanaf wanneer ze komen, sinds dat het alleenrecht van T-Mobile opgeheven is zijn alle iPhones in Nederland simlock vrij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levertijd Iphone4 bij Vodaphone? | rogertje | Overige providers Nederland | 9 | 13-01-11 09:42 |
Dongel omzetten naar chip (Vodaphone) | JacTrum | iPad algemeen | 4 | 20-07-10 07:13 |
Iphone Lock screen | Nelus82 | iPhone algemeen | 10 | 18-07-09 08:26 |
iphone lock | ballantines | Unlock [archief] | 14 | 05-12-07 15:31 |
Iphone online met vodaphone | MrIpkiss | Archief | 5 | 28-09-07 21:08 |
|
|