Orange france unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone gekocht die niet simlock vrij blijkt te zijn De telefoon is blijkbaar van Orange uit Frankrijk Hoe moet ik deze telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help
Ik heb een iphone gekocht die niet simlock vrij blijkt te zijn
De telefoon is blijkbaar van Orange uit Frankrijk Hoe moet ik deze telefoon in godsnaam simlock vrij krijgen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke baseband heb je?
Ik heb een officiële unlock laten uitvoeren en dat kostte mij €115 En nu simlockvrij. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Poefff nog meer geld heeft me genoeg gekost vandaag ga de telefoon wel weer verkopen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2013 om 21:19 ---------- [FONT=Arial][SIZE=2]IMEI nummer 01 283600 391546 2[/SIZE][/FONT] |
|
|||
|
|||
Het is altijd uitkijken met iphones kopen. Softwarematige unlocks zijn niet meer van deze tijd!.
Hier geld oude gezegde heel goed! GOEDKOOP IS DUURKOOP! Voor jou helaas te laat...maar misschien voor een anderen wel een goede tip.
|
|||
|
|||
Tja en het ergste is, het zijn de zwaar gespaarde centjes van me dochter. Kat in de zak. (3 euro in de week zakgeld, tja reken maaar uit hoe lang gespaard)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je een beetje inleest hoe het werkt hoef je natuurlijk niet opgelicht te worden.
Ik koop al jaren en verkoop mijn "oude" iphones altijd via marktplaats, altijd goed gegaan. Maar voorzichtigheid is wel geboden..... @tammie . Ik ga over mijn hart strijken en ga kijken wat voor je kan doen.....even de filantroop spelen, omdat om uw dochter gaat. Ik beloof niets..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echt bedrog is het niet. Blijkbaar stond in de advertentie dat die simlock was maar ja ik was te enthousiast dacht hè dat is een mooi prijsje. Onze dochter is volgende week jarig dacht die is dan blij ze moet natuurlijk ook nog zelf een prepaid kaartje betalen kon ik nog snel leuk hoesje kopen en ze is de koning te rijk, deze mama was te impulsief, ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2013 om 14:06 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2013 om 14:08 ---------- Citaat:
€200 goedkoop? Dacht dat een normale prijs was voor een tweede handse telefoon. (Heb ook geen verstand van iPhone) |
|
|||
|
|||
200 euro met een orange simlock is inderdaad wel erg duur !
200-250 is normale prijs voor een simlockvrije iphone 4 in nette staat. Maar we gaan wat proberen om de "pijn" te verzachten. hmmm waar zijn al die handelaren in dit threadje als iemand echt hulp nodig heeft. We hebben volgens mij al contact......dus we gaan wat proberen ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2013 om 20:50 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
HELP --> Orange France internet prepaid
Goedeavond allemaal
Na mezelf helemaal wezenloos te hebben gezocht op Google e.d. kunne jullie mij misschien helpen.. Is er ergens een site waarmee ik Mobicarte Internet Mobile kan kopen? Orange France internet tegoed Heb al contact gelegd met orange zelf maar mijn Frans taalgebruik is 0.0 Mvg rebel2988 |
|
|||
|
|||
waarom wil je het internet tegoed kopen?
toch niet om je device te unlocken? Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock SFR France | Brauntje | Unlock | 216 | 14-10-11 17:10 |
iPhone 4: unlock voor orange france | jorian | Unlock | 10 | 13-04-11 17:34 |
France orange prepaid | skipV | Overige providers Nederland | 1 | 25-02-11 22:31 |
iPhone 3GS: Slide for emergency (Orange France) | Leon223 | Unlock | 3 | 09-02-11 15:04 |
|
|