themes: geen verandering na respring discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipod touch 4de generatie met firmware 4.3.3 erop en hij is gejaibreakt. Ik heb de laatste dagen wat zitten experimenteren met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
themes: geen verandering na respring
Hallo,
Ik heb een ipod touch 4de generatie met firmware 4.3.3 erop en hij is gejaibreakt. Ik heb de laatste dagen wat zitten experimenteren met programma's als perpage, perpage HTML, perpage HTML+, springwidgets... Jammergenoeg doen ze allemaal niks. Ik kies wat er moet worden ingesteld, respring en als ik dan unlock blijft mijn springboard net hetzelfde uitzien als het standaard was. Vroeger had ik al lockinfo en cydget en hier had ik geen problemen mee. Winterboard heeft alleen de instellingen geen "schaduw voor iblank" en "white icon labels ingesteld". Deze werken wel, maar als ik dan ook een thema aanvink en respring, blijft alles gewoon hetzelfde. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien summerboard uitzetten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb al gebrobeerd met en zonder summerboard, maar toch bedankt.
Ik heb net ook ontdekt dat ik bij het terugkeren naar het springboard, of bij het ontgrendelen soms kort de widget zie en dat die dan onmiddelijk verdwijnt. Laatst gewijzigd door uyt95; 08-10-11 om 20:46. |
Labels |
themes, widget, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na synchroniseren geen verandering adresgevens | ihansje | iTunes | 0 | 23-12-10 18:44 |
Geen Library/Themes | freekydude | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-01-10 17:43 |
Geen themes? | OiP | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-06-09 12:02 |
Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband | janwillemveldhuis | Archief | 2 | 02-03-09 15:03 |
iPhone 1e gen.: Respring na 2.2 restore | yingie | Unlock | 0 | 27-11-08 00:22 |
|
|