Geen Library/Themes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed, ik zou dus graag een theme willen installeren. Nu kan ik SSH niet gebruiken, omdat ik geen wifi heb. Ik heb al "Total Commander" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Library/Themes
Goed, ik zou dus graag een theme willen installeren.
Nu kan ik SSH niet gebruiken, omdat ik geen Wi-Fi heb. Ik heb al "Total Commander" en "iPhoneBrowser" geprobeerd. Ik geraak allebij in mijn "root". iPHONEBROWSER TOTAL COMMANDER iPhoneBrowser zegt zelfs dat er geen jailbreak is gevonden op mijn iPhone (die er wel is). Nu, na wat lezen heb ik gezien dat ik niet in de "root" file moet zijn, maar in de "/<root> file. Dit kan ik niet met deze programma's... Maw ik zit een beetje vast, of zijn er nog andere oplossingen? Laatst gewijzigd door freekydude; 05-01-10 om 02:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Installeer afc2add via Cydia en probeer het nog eens.
|
|
|||
|
|||
Wat doet dit juist? (ik wil niet teveel random stuff erop hebben staan, maar als het helpt..)
Edit: afc2add : Solve iFunBox, iPhoneBrowser, Diskaid With Blackra1n phones | Tips & Tricks Ziet er naar uit dat dit de oplossing is! Ik zal het vanavond thuis eens proberen, thx! Laatst gewijzigd door freekydude; 05-01-10 om 09:39. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar je kan ook SSH gebruiken, dan zie je het namelijk wel (ik dacht eerst dat je SSH gebruikte namelijk) |
|
|||
|
|||
Citaat:
En het werkt! Bedankt! @ASNnetworks, ik ben er an bezig Laatst gewijzigd door freekydude; 05-01-10 om 17:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Photo Library | R@TLeR | Muziek, foto & video | 0 | 12-05-10 16:31 |
SQLiteDatabase Library | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 20 | 08-11-09 22:23 |
Geen themes? | OiP | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-06-09 12:02 |
Foto: Photo Library | pontifex | Muziek, foto & video | 7 | 17-09-08 14:47 |
Foto: Geen foto's in photo library, wel gemaakt | Hosley | Muziek, foto & video | 5 | 04-07-08 16:20 |
|
|