Illumine theme probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Illumine thema gedownload via cydia en geactiveerd. Echter veranderd hij niet alles. Het slide to unlock en de wallpaper veranderd hij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Illumine theme probleem
Ik heb de Illumine thema gedownload via cydia en geactiveerd. Echter veranderd hij niet alles. Het slide to unlock en de wallpaper veranderd hij niet terwijl hij dit wel moet doen: Zie Illumine iPhone Winterboard Theme | Top iPhone Resource
Ook het bovenste bar waar je providernaam en waar staat dat Wi-Fi of 3g aanstaat veranderd niet mee. Heeft iemand een oplossing voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb vroeger altijd illumine gebruikt, staat die wel boven aan in je winterboard lijst?
|
|
|||
|
|||
Ja hij staat bovenaan de lijst. Het is de enige theme die ik tot nu toe geïnstalleerd heb. Nog een oplossing of suggestie?
Ken je nog meer leuke en mooie thema's? Graag wel compleet. |
|
|||
|
|||
ja, je ziet duidelijk op die screenshots dat hij verschillende theme's gebruikt... Je ziet duidelijk 2 soorten iconen en de stijl van de lockscreen is duidelijk anders dan de theme van illumine (ik werk aan de iconen voor illumine op macthemes ). en je zal dus moeten vragen welke lockscreen dit is want ik gebruik nu illumine al sinds ik mijn iPhone heb... En nog nooit heb ik zo een lockscreen gehad .
|
|
||||
|
||||
bij het packet zit dus alleen de iconen en wallpaper.
de wallpaper zou het dus eigenlijk meoten doen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb dock reflections via rock gedownload,maar kon niks veranderen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik moet dus dock reflections hebben....maar kan die dus niet vinden in rock/cydia. Hij stond niet bovenaan trouwens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je de repo van modmyi al in je cydia staan? dat is: http://apt.modmyi.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Illumine IOS 4.2.1 | SonoX | Jailbreak apps en thema's | 10 | 16-03-11 17:11 |
Illumine Theme onder IOS4 | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-08-10 19:39 |
Twee vragen over ILLUMINE thema | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-05-10 00:24 |
Customize theme probleem | rbn | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-06-08 11:57 |
Summerboard eigen theme probleem | Shelldass | Archief | 3 | 18-03-08 10:26 |
|
|