Illumine Theme onder IOS4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ik me IPHONE geupdate heb naar IOS4 werkt Illumine niet optimaal. Een heleboel iconen worden niet herkent. Ook heb ik geen custom folder. Een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Illumine Theme onder IOS4
Nu ik me IPHONE geupdate heb naar IOS4 werkt Illumine niet optimaal. Een heleboel iconen worden niet herkent. Ook heb ik geen custom folder. Een aantal elementen zoals custom 3g en Wi-Fi logo werken ook niet. Onder firmware 3.1.3 werkte de theme perfect. Heeft hier iemand een oplossing voor? Is er inmiddels een update?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtones werkt niet onder iOS4 | MichaelJ | Ringtones en Wallpapers | 4 | 08-07-10 22:55 |
Tjilp werkt niet onder ios4? | cezi | iPhone Apps | 2 | 03-07-10 15:44 |
GMail onder IOS4 op iPhone 3G werkt niet | ® iMark | iPhone algemeen | 0 | 24-06-10 18:24 |
multi tasking onder iOS4 | guided tours | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 13:15 |
Illumine theme probleem | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 8 | 03-01-10 17:26 |
|
|