Installer, "overdaad schaadt" discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) (1) In het lijstje met Packages staan honderden(?) pakketten die (vor mij) volkomen zinloos zijn zoals 'Calldata', 'Themes', < '1.1.4', etcetera. De hoeveelheid is zodanig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer, "overdaad schaadt"
(1) In het lijstje met Packages staan honderden(?) pakketten die (vor mij) volkomen zinloos zijn zoals 'Calldata', 'Themes', < '1.1.4', etcetera. De hoeveelheid is zodanig dat het bekende spreekwoord "Door de boemen het bos niet meer zien" bewaarheid wordt.
Is er een mogelijkheid om of selectiever de lijst te laten vullen of handmatig entries te verwijderen? Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem. (2) De omschrijvingen zijn nagenoeg altijd erg rudimentair. Nagenoeg altijd te weinig om te beoordelen of een pakket echt handig is en (belangrijker) of je het wel op je iPhone wilt hebben. Het lukt slechts zelden om via Internet meer informatie tevoren te krijgen. Hoe doen anderen dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk even op iappcat.com Daar kun je je eigen repo maken incl. source, geheel bestaande uit apps. Kun je in Installer alleen die ene persoonlijke source toevoegen en voila!
|
||||
|
||||
Idd, zo doe ik het ook..
|
|||
|
|||
㈝㈝㈝㈝㈝㈝㈝㈝㈝㈝
Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 05-02-11 om 19:44. |
|
|||
|
|||
Andere mogelijkheden:
Your Repository --> Welcome to YOUR repository! (voor hulp PM/mail (iphone@jeppeb.nl) me) Touch Toolset --> Touch Toolset - repo.sc |
|
|||
|
|||
Ga alle genoemde mogelijkheden bekijken. Mijn dank.
|
|
|||
|
|||
Een handige (Nederlandse) tutorial over Your Repository is hier te vinden: [TUT] Your Repository! - GSM-Media.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Pas op voor "weather icon fix" in installer | Celf | iPhone algemeen | 23 | 13-04-08 18:36 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|