//

uninstall doet het niet

uninstall doet het niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een vraagje maar kon deze nergens vinden. Ik heb pianist en drummer via installer op mijn iphone geinstalleerd. Als ik deze wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-08, 13:46
ILennart ILennart is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Question uninstall doet het niet

Hallo,

ik had een vraagje maar kon deze nergens vinden. Ik heb pianist en drummer via installer op mijn iphone geinstalleerd. Als ik deze wil deinstalleren ga ik naar installer en dan naar uninstall maar daar staan ze niet bij. Hoe kan ik deze 2 apps verwijderen ? ik heb net bsd subsystem 2.1 eropgezet maar ze staan nog steeds niet in de uninstall lijst terwijl bijvoorbeeld guitarist (die ik er ook op het staan) wel in de lijst uninstall staat?
Kan iemand mij helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-08, 20:23
_Witte_'s schermafbeelding
_Witte_ _Witte_ is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 30
Standaard Uninstal pianist

Volg en volgende stap instaleer pianist 2.0 en dan kan je hem er weer uit gooien Ik had ook het probleem

[h2]How to install[/h2]
  • First you need to jailbreak your iPhone to allow third-party applications to be installed.
  • Add the "ModMyiFone.com" repository to your Installer.
  • Pianist will appear under the "Toys" section of installer.
Groet witte
  #3  
Oud 29-03-08, 15:26
ILennart ILennart is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard

harstikke bedankt het is gelukt hij staat nu in de lijst uninstall
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 22:27
iPhone waarvan het scherm het niet doet... nickpap iPhone algemeen 5 04-01-10 09:46
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 22:58
Wi-Fi doet het niet ? Dazzle Wi-Fi 2 31-05-08 00:18
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.