Betaald thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) /Library/Themes Uitgepakt in een aparte directory daar? Zo ja dan respringen en dan zou hij in Winterboard tevoorschijn moeten komen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
/Library/Themes
Uitgepakt in een aparte directory daar? Zo ja dan respringen en dan zou hij in Winterboard tevoorschijn moeten komen! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het scherm dat je het laatste open had, je kan ernaar zoeken evt. of anders opnieuw downloaden (altijd onhandig maar niet schadelijk om een thema kwijt te raken ).
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klik op wijzig, selecteer thema en klik op het knopje rechtsonder (klembord), selecteer dan 'knippen'.
Ga nu naar /library/themes en doe hetzelfde, i.p.v. knippen en zo staat er dan plakken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu in de goeie directory en zie hem in Winterboard, na een respring veranderd het thema niet maar is hij wel als enige in Winterboard geselecteerd?
|
|
||||
|
||||
Uhm.. Ik zou 'm deselecteren, respringen, selecteren, rebooten.. F spelen met aan/uit en kijken of het werkt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemde is bij mijn maatje doet die het wel, zelfde site gedownload... overige thema's in Winterboard werken wel |
|
||||
|
||||
Is het bij hem ook op dezelfde manier opgeslagen in Themes?
Heb je andere tweaks actief? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vreemd, je kan het opnieuw proberen natuurlijk.
Of je tweaks hebt die misschien incompatibel zijn met dit thema.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Word vervolgd... |
|
||||
|
||||
Ja in principe zou je hetzelfde moeten doen als je vriend heeft gedaan om het werkende te krijgen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: 18-10 betaald IMEIunlock.nl | rianne73 | Unlock | 44 | 11-01-11 11:52 |
Betaald internet | telefoontje | iPhone Apps | 28 | 19-06-10 11:48 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
betaald apps | mustykief | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-06-08 22:03 |
Betaald emailaccount?! | NickNL | iPhone algemeen | 6 | 13-01-08 18:28 |
|
|