HTC klok op eerste pagina? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zou graag de htc animated klok willen hebben op mijn iphone met als weer de regio hoofddorp/amsterdam, heb een tutorial gevolgd op YT waardoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
HTC klok op eerste pagina?
ik zou graag de htc animated klok willen hebben op mijn iphone met als weer de regio hoofddorp/amsterdam, heb een tutorial gevolgd op YT waardoor ik die klok heb, maar ik kom niet verder dan dit:
ik heb in de instellingen de dingen al aangepast: instellingen op hoofddorp en celsius en animated enzo maar ik heb nogsteeds dit: weet iemand hoe ik hem wel goed krijg? BVD arjan p.s begin niet over mn drik simkaart ;p Laatst gewijzigd door ArjanAjax; 07-01-12 om 19:47. Reden: wil lachers voorkomen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
var locale = "NLXX0010" voor Hoofddorp...
Mijn gedacht.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kijk ook eens of er een wallpaper.html file zit in dit thema...
Daar moet je de aanpassingen dan ook doorvoeren... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Daarvoor moet je de .png's aanpassen...
Best de originele ff back-uppen... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
i-FunBox | File Manager, Browser, Explorer, Transfer Tool for iPhone, iPad & iPod Touch via USB is daarbij je beste buddy...mijn gedacht...
|
|
||||
|
||||
ik gebruik winSCP, werkt prima, mocht het niet werken zal ik jou programma eens proberen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoiets is nieuw voor mij dus dat wordt weer effe wat uitzoeken. |
|
||||
|
||||
hmm... background wil niet lukken :S bestandje veranderd enzo
moet het toevallig de zelfde grote zijn of maakt dat dat niks uit? of kan ik geen background doen door mn iphone3g |
|
||||
|
||||
nogmaals: weet iemand waarom ik de background niet kan vervangen op mn iphone 3G?
ik heb het bestandje overschreven enz maar het wil niet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Indeling eerste pagina | hans34 | iPhone algemeen | 1 | 29-05-11 11:59 |
Eerste pagina winterboard leeg hebben | arashrsf | iPhone algemeen | 1 | 01-02-10 10:20 |
|
|