sbsettings phone toggle discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik gebruik regelmatig voip apps om een vast nummer op te kunnen nemen maar wordt daarbij regelmatig gestoord door inkomende mobiele gesprekken. Daarom zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sbsettings phone toggle
ik gebruik regelmatig voip apps om een vast nummer op te kunnen nemen maar wordt daarbij regelmatig gestoord door inkomende mobiele gesprekken. Daarom zou ik de mogelijkheid willen hebben om snel de phone functie van de iphone uit te zetten zodat ik ongestoord kan voipen. Echter ik kan via sbsettings alleen airplane mode inschakelen en dat wil ik niet want ik heb ook Wi-Fi nodig. Iemand idee hoe ik dit zou kunnen doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
de Wi-Fi is gewoon toegangelijk Zie het als een ipod ;-) alle functionaliteiten behalve een bel / telefoonfunctie
|
|||
|
|||
nope dus, vliegtuigfunctie schakelt ook Wi-Fi en bluetooth uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als ik data uitzet kan ik nog steeds mobiel gebeld worden...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
raar, bij mij gaat ook echt de Wi-Fi en bt uit als ik vliegtuimodus inschakel via sbsettings.
je 2e methode werkt in principe maar praktisch niet omdat als je dan een inkomend gesprek hebt deze wordt verbroken als je Wi-Fi even uit is. Voor uitgaandegesprekken zou het wel werken. |
|
|||
|
|||
Airplanemode schakelt Wi-Fi uit maar je kan met de Wi-Fi-toggle Wi-Fi terug inschakelen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
'SBSettings Phone Toggle' in Cydia.
EDIT: Ik heb dit trouwens gewoon gevonden door 'phone toggle' in Cydia te zoeken, dus voortaan eerst zelf eventjes zoeken. |
|
|||
|
|||
Die werkt alleen op firmware kleiner dan 4.2.1..
heb zojuist via google nog wat onderzoek gedaan en de enige oplossing lijkt te zijn: sim kaart eruit handmatig... Paperclip bij de hand! thanks allemaal voor het meedenken en ik hoor het wel zodra er een software matige fix komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil eigenlijk alleen om die reden mijn iPhone jailbreaken. Als de phone toggle er nog steeds niet is, dan moet ik er nog eens goed over nadenken. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
nope nog steeds geen phone toggle gevonden. Paperclip bij de hand voor belangrijke gesprekken!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
sbsettings, toggle |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings toggle Icontrol werkt niet | belgiumiphone | Jailbreak apps en thema's | 6 | 16-05-11 23:43 |
SSH toggle verdwenen in SBSettings | Marc1969 | Jailbreak apps en thema's | 13 | 19-07-10 19:18 |
ScrollToTop SBSettings toggle | jeffrey52 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-06-10 23:25 |
SBSettings tethering toggle | Disksoft | Jailbreak apps en thema's | 14 | 29-12-09 17:34 |
SBSettings Toggle - Nummer herkenning | Denneke | Jailbreak apps en thema's | 17 | 27-10-09 23:39 |
|
|