Agenda items op lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vroeger gebruike ik lockcalender in cydia om mijn agenda items op mijn lockscreen te krijgen. Dit was voor mij perfect maar lockcalender werkt helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda items op lockscreen
Hallo,
Vroeger gebruike ik lockcalender in cydia om mijn agenda items op mijn lockscreen te krijgen. Dit was voor mij perfect maar lockcalender werkt helaas niet op ios5. Weet iemand een alternatief? Ik wil niet allemaal van die andere dingen erbij, alleen me agenda items netjes op een rijtje. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
LockInfo??
|
|
|||
|
|||
Intelliscreenx kan dit, draaide bij mij prima
http://www.iphoneclub.nl/149381/revi...rum-jailbreak/ alles uitzetten en alleen de calender optie gebruiken ;-)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items lockscreen | pgorel | iPhone algemeen | 20 | 03-11-11 13:48 |
Agenda items verdwenen | vadersentechniek | iTunes | 2 | 23-09-10 12:15 |
Agenda items wijzigen | erik872 | Desktop-applicaties | 0 | 05-06-10 11:44 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|