software weghalen (weer, stocks enz) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb hem nou een paar dagen, en ik merk nu al dat ik veel erop wil zetten, maar als ik dat doe, verdwijnen er andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
software weghalen (weer, stocks enz)
heb hem nou een paar dagen, en ik merk nu al dat ik veel erop wil zetten, maar als ik dat doe, verdwijnen er andere pictogrammen van het venster die ik heb geinstalleerd. Is er een manier om wat dingen te uninstallen, of kan het zijn dat je kan scrollen op je hoofdmenu zo dat je meer pictogrammen op het venster kan hebben, op dit moment is hij vol. 16 picto + de 4 opties onderin.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die van mij scrollt gewoon, maar weet niet of dit door het installeren van summerboard is gedaan
|
|
||||
|
||||
dat kan je doen met ifuntastic:
http://www.iphoneclub.nl/1520/ifunta...-voor-powerpc/ |
|
||||
|
||||
Misschien moet je summerboard installeren via installer.app dan kan je je scherm veranderen en er doorheen scrollen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
stocks in de T-mobile winkels | mike | Odido (T-Mobile) | 9 | 16-07-09 00:10 |
Stocks applicatie kwijt | chris52 | Archief | 0 | 31-05-08 20:17 |
stocks en weather update (fail) | mhoutman | iPhone algemeen | 7 | 08-05-08 12:45 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
Nederlandse stocks / aandelen | Voeten | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-11-07 18:26 |
|
|