Nederlandse stocks / aandelen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er nog nergens iets over gevonden. Is het mogelijk om de stocks applicatie om te bouwen tot een Nederlandse AEX variant. Wellicht met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlandse stocks / aandelen
Ik heb er nog nergens iets over gevonden. Is het mogelijk om de stocks applicatie om te bouwen tot een Nederlandse AEX variant. Wellicht met favo stocks? Als er nog niets is wil ik de discussie wel starten om te zien of we (ik) zelf iets kunnen (kan) bouwen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi,
je kan volgens mij al bepaalde nederlandse stocks in het overzicht zetten. Je moet op yahoo Finance je stock opzoeken en dan het symbool gebruiken in je iPhone... Zo heb ik bijvoorbeeld Binck en de AEX index: - BINCK.AS -^AEX Indexen worden met een ^aangeduid gr, Dennis |
|
|||
|
|||
Aex
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De meeste AEX-stocks werken gewoon, alleen helaas wel zonder grafiek. Ik heb zelf aandelen TomTom, en die kan ik (via Yahoo Finance, waar daar haalt Stocks.app de data vandaan) gewoon opvragen: TOM2.AS. Even op finance.yahoo.com zoeken naar het juiste symbool is voldoende.
|
|
|||
|
|||
de AEX doet het wel gewoon met grafiek
|
|
|||
|
|||
k ben ondertussen ook wijzer, en bovenstaande klopt idd. De AEX heeft srandaard wel een koersoverzicht, maar de losse fondsen niet.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
stocks in de T-mobile winkels | mike | Odido (T-Mobile) | 9 | 16-07-09 00:10 |
Stocks applicatie kwijt | chris52 | Archief | 0 | 31-05-08 20:17 |
stocks en weather update (fail) | mhoutman | iPhone algemeen | 7 | 08-05-08 12:45 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
software weghalen (weer, stocks enz) | ViSioN | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-10-07 12:37 |
|
|