installer crash 1.1.4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoy ik heb een klein probleempje en kon het verder ook niet vinden hier op het forum. mijn probleem is als ik in installer ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
installer crash 1.1.4
hoy ik heb een klein probleempje en kon het verder ook niet vinden hier op het forum. mijn probleem is als ik in installer ga dan crasht is soms wellis meestal 1 a 2x en dan is het weer goed maarja ik heb liever dat hij het meteen doet en niet crasht! weet iemand een oplossing???
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en herinstalleeren helpt ook niet, gewoon via de installer?
|
|
||||
|
||||
ik zal dat vanmiddag es proberen
|
|
||||
|
||||
als ik trouwens reinstall doe bij installer gaan dan al mijn geinstalleerde apps weg?
|
|
||||
|
||||
nee, die blijven staan.
|
|
||||
|
||||
ok dan zal ik ff de reinstall proberen en hopen dat ie niet meer crasht
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer crash oorzaak? | suzuka | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-09-09 11:58 |
[1.1.3] Directe crash installer | luca333 | Jailbreak apps en thema's | 29 | 28-02-08 17:49 |
HELP: Iphone crash na 1.1.3 installer update | eus | Jailbreak apps en thema's | 3 | 02-02-08 14:18 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
Crash van Installer.app [1.1.2] | Borrie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 02-01-08 16:41 |
|
|