apps op display discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de display van mijn Iphone 3gs zijn alle apps naar boven geschoven, zelfs de vaste apps onderin zijn zelfs omhoog gegaan, er zit nauwelijks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps op display
Op de display van mijn Iphone 3gs zijn alle apps naar boven geschoven, zelfs de vaste apps onderin zijn zelfs omhoog gegaan, er zit nauwelijks ruimte tussen de apps om te lezen welke apps het zouden moeten zijn.
Iemand een idee hoe dat komt en hoe je dat oplost, wil weer een gewoon scherm hebben. Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Screenshot?
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij een cydia app die ervoor zorgt.
Wat heb je zoals geïnstalleerd? |
|
|||
|
|||
de laatste die ik geïnstalleerd heb zijn dropbox, bluefire, en iFile, het kan zijn dat daar ergens iets zit, daarvoor had ik er geen last van.
|
|
|||
|
|||
Misschien weet iemand of bovenstaande invloed heeft op hoe de apps op het displat van je iphone staan, zoals ik hierboven heb beschreven
|
|
||||
|
||||
Geen enkel daarvan zou effect mogen hebben.
Wat heb je nog allemaal via cydia geïnstalleerd? Een screenshot van je probleem zou ook helpen. |
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat ik te weinig begrijp van screenshot en hoe ik die kan laten zien, de apps zijn:
Dropbox Bluefire Ifile Backgrounder activator Graag hoor ik wat het probleem zou kunnen zijn |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak apps & thema's
Een screenshot maak je door de homeknop en de standby-knop tegelijk kort in te drukken. Al is dat natuurlijk basiskennis voor iemand die met een jailbreak begint |
|
|||
|
|||
hartelijk dank voor je uitleg, Ik ben een van diegene die een gejailbreakte iphone heeft gekocht, maar er zijn ook mensen die hun iphone laten jailbreaken, dus geen kennis van screenshots hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Barst in 4G display | MGF | iPhone algemeen | 5 | 09-03-11 09:48 |
Display helderheid .. gezocht display | Hobao | iPhone algemeen | 1 | 15-07-10 17:56 |
Geen display | JurgenG | iPhone algemeen | 5 | 07-01-09 03:00 |
|
|