App sluiten en direct de achtergrond app ook, bestaat er een jailbreak tool voor dat? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik sluit normaal mijn apps in de achtergrond handmatig maar ik zou het graag sneller willen. Ik weet dat je via sbssettings alles met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App sluiten en direct de achtergrond app ook, bestaat er een jailbreak tool voor dat?
Hallo,
Ik sluit normaal mijn apps in de achtergrond handmatig maar ik zou het graag sneller willen. Ik weet dat je via sbssettings alles met 1 knop kan sluiten maar ik zou graag zo'n oplossing willen: Een jailbreak tool die ervoor zorgt dat als je een app sluit hij gelijk ook in de achtergrond sluit. Kent iemand een app die dat doet? David |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Multicleaner
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestaat er een app om je default apps te wijzigen? | Saidou | Jailbreak apps en thema's | 6 | 01-05-11 17:55 |
Bestaat er een lijst van (gratis) app's? | martwout | iPhone Apps | 7 | 16-02-10 16:53 |
Vraagje of een bepaalde App bestaat | kal_el | iPhone Apps | 0 | 11-06-09 13:37 |
Bestaat er een screenlock app met een foto? | BoB_Ross | iPhone Apps | 1 | 24-10-08 02:37 |
|
|