Geen display discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sins enkele dagen men iphone 3G. Bij eerste installatie sim kaartje mooi geplaatst en toestel aangesloten op pc en installatielaten voltooien. Toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen display
Hallo,
Ik heb sins enkele dagen men iphone 3G. Bij eerste installatie sim kaartje mooi geplaatst en toestel aangesloten op pc en installatielaten voltooien. Toestel werkt prima. Bellen, sms-sen,... alles in orde Maar nu.... Deze middag belt er mij iemand op. Na einde gesprek leg toestel aan de kant. Even nadien probeer ik terug toestel aan te zetten en dit gaat niet meer. Ik hoor alleen nog een geluidje als ik de lader erin steek. VOor de rest doet het toestel niets meer. Iemand enig idee? mvg J. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even restarten helpt ook niet? Home- en powerbutton even tegelijk ingedrukt houden totdat iPhone weer opstart met het Apple-logotje.
|
|
|||
|
|||
idd is daar mee verholpen.
Wat kan de oorzaak zijn van zoiets? mvg J. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ach Het is en blijft software, dat gaat wel eens mis
|
|
|||
|
|||
Chk ff of je de iPhone in herstelmode kan krijgen. Vervolgens een restore doen naar de FW die er op zat. De iPhone wordt dan weer geladen met originele Apple software. Chk dan of de iPhone nog steeds raar blijft doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Barst in 4G display | MGF | iPhone algemeen | 5 | 09-03-11 09:48 |
Display helderheid .. gezocht display | Hobao | iPhone algemeen | 1 | 15-07-10 17:56 |
geen licht in display | Fireball | iPhone algemeen | 13 | 12-07-10 17:52 |
tijdens gesprek geen display | crico | iPhone algemeen | 5 | 21-08-08 12:05 |
|
|