geen licht in display discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3Gs en die werkt prima alleen ik heb geen licht in het LCD scherm. Weet iemand of dit aan het lcd(oplossing: vervangen)of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen licht in display
Ik heb een 3Gs en die werkt prima alleen ik heb geen licht in het LCD scherm.
Weet iemand of dit aan het lcd(oplossing: vervangen)of aan het moederboard ligt? Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedoel je dat het niet helder is? Dat kan je aanpassen via instellingen -> Helderheid.(ofzo)
Als het hardwarematig is weet ik het niet zomaar (ps. Me eerste post xD) |
|
|||
|
|||
nee ik heb het niet over niet helder maar er is helemaal geen licht in het display!!!
Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee ik zie wel alle pictogrammen en alles werk maar alleen geen verlichting
|
|
|||
|
|||
Zonder verlichting zie je ook geen pictogrammen.
|
|
|||
|
|||
je moet het zo zien.Als je de helderheid op nul zet zie je toch ook pictogrammen op het display!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan zowel LCD als logic board probleem zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ligt er aan wat het precieze probleem is. Als het echt in de lcd driver zit of iets dergelijks moet het logic board vervangen worden (duur dus). Reparaties aan het logic board zijn, indien mogelijk, uiteraard goedkoper. Aangezien ik geen glazen bol heb is het niet te zeggen wat bij jou het geval zal zijn.
|
|
|||
|
|||
Yep ik heb hetzelfde probleem....... alles doet het, maar het scherm is te donker om ermee te werken.....moet nog oplossing vinden.
(probleem is begonnen na update naar 4.0, iphone is nog maar 3 maanden oud) Vandaag weggebracht en nieuw LCD scherm erin. 1,5 uur later en hij doet het weer prima.....Gelukkig. Laatst gewijzigd door stefan82; 10-07-10 om 13:55. |
|
|||
|
|||
Ik heb het inderdaad ook! Ik heb het sinds gisteravond. 2 dompers en nederland verliest en me iphone kaduuk. maar ik heb nog garantie want mijn iphone is pas van december. maar hij komt uit belgie. kan ik hem dan wel gewoon opsturen? en hoelang duurt het dan ongeveer voordat ik hem weer terug krijg?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone licht wel op, geen beeld | BK81 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 14:10 |
scherm, wel licht, geen zicht | EluSurion | iPhone algemeen | 0 | 09-03-10 13:09 |
Geen display | JurgenG | iPhone algemeen | 5 | 07-01-09 03:00 |
tijdens gesprek geen display | crico | iPhone algemeen | 5 | 21-08-08 12:05 |
|
|